- Daggoe4 april 2018 om 22:24
ik ben een meisje van 14 en had daarnet training. Het ging eerst heel goed, maar ineens kreeg ik steken in mijn hoofd en ernome buikpijn. Ik kon niet meer recht lopen van de pijn. Ik moest stoppen met trainen omdat het gewoon niet meer ging. Normaal als ik pijn heb ga ik altijd door. Nu heb ik thuis een warm bad genomen, maar is het nog steeds niet weg. Ik heb het gevoel dat ik ieder moment kan gaan flauwvallen. De pijn in mijn buik zit rechts onderin, en is ineens ontstaan. Ik heb niks geks gedaan. Verder heb ik hoofdpijn aan de rechtkant vooral. Ik heb wel een bal gekopt maad verder ook niks geks met mijn hoofd gedaan. Weet iemand misschien wat dit kan zijn, en wat ik er tegen kan doen??
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 00:06Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen.Welk cijfer van 1-10 zou je de pijn geven? doet het meer pijn bij traplopen?
ReagerenDaggoe5 april 2018 om 05:53als cijfer van 1 tot 10 zou ik het zeker wel een 7 geven. Met traplopen worden de steken wel erger en doet het meer pijn.
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 10:01Dan is het toch goed om met de klachten naar de dokter te gaan. Het zou eventueel je blinde darm kunnen zijn.
ReagerenDaggoe5 april 2018 om 13:51okey, bedankt voor u reactie.. we gaan er zo even heen. Wat kunnen ze daar tegen dien als dat het blijkt te zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 14:51Dat hangt er een beetje vanaf. Soms is een operatie nodig…Maar niet meteen in de stress schieten. Eerst maar eens naar de dokter
ReagerenDaggoe5 april 2018 om 15:34ik heb ondertussen meerdere onderzoeken gehad. En zij denken ook aan een blinde darm ontsteking. We moeten nu de bloeduitslagen afwachten. En zo een echo.
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 15:47Nog even afwachten dan…
ReagerenDaggoe5 april 2018 om 16:14echo gehad , en indd een blinde darm ontsteking. Vanacht om 2.00 word ik geopereerd.
Is dit iets waar k mij druk om moet maken, of gewoon proberen te ontspannen en het over me heen laten komen? En is de kans groot dat ik na de operatie veel pijn heb?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 16:21Gewoon ontspannen en niet druk maken. Je zult er na de operatie nog wat last van hebben maar dat valt allemaal wel mee.
ReagerenDaggoe5 april 2018 om 22:40dank u wel, ik laat het allemaal wel gebeuren ben nu ook nog niet zenuwachtig. Bedankt voor u racties!!
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2018 om 23:12Beterschap
Reageren