- Marja30 maart 2018 om 20:46
goedenavond,
ik ben een meisje van 14 en heb sinds 3 dagen enorme buikpijn rechtonderin. Ik lig de hele dag in bed omdat alle inspanningen en bewegingen pijn doen. Weet iemand misschien wat dit is of heeft dezelfde soort klachten? En wat moet ik ermee doen? Pijnstilling helpt niet echt. Morgen heb ik een belangrijk internationaal voetbaltoernooi waar ik graag bij zou willen zijn.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 20:57Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Je had vandaag even naar de dokter moeten gaan… Als de klachten zo erg zijn, ga dan naar de huisartsenpost
ReagerenMarja30 maart 2018 om 21:04als ik op google zoek dan komt overal naar voren dat het een blindedarm ontsteking kan zijn. Is die kans groot want dan zou k er morgen toch niet bij kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 21:07Daar kan ik je zo geen antwoord op geven…maar als da zo zou zijn, kun je er mogen zeker niet bij zijn. Eerst maar eens naar de dokter
ReagerenMarja30 maart 2018 om 21:09ja gaan we doen, mn ouders gaan zo bellen. En dan wachten we het wel af. Bedankt voor u reactie!!
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 21:11Succes!
ReagerenMarja30 maart 2018 om 22:42dank u wel
Reageren