Zoeken Vraag het forum

Hevige pijn na wedstrijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • R.lv

hoi ik ben een meisje van 14, ik speel als enigste meisje in jongens onder 17 en had net een wedstrijd. Na ongeveer 25 minuten kwam de tegenstander met gestrekt been in op mijn knie, waarbij ik hard op mijn rug en nek terecht ben gekomen. Ik viel kort weg ( ongeveer 30 sec ) daarna had k veel pijn en kwam de fysio van de club erbij. Zij zei dat ik moest lopen, maar ik kon niet lopen want dit deed teveel pijn in mijn rug. Ze hebben me daar toen nagekeken en dachten niet meteen aan een breuk ergens. K moest naar huis gaan en een warme douche nemen en daarna op bed gaan liggen en af en toe lopen. Maar k kan nu dus niks meer doen door de pijn in mijn rug en nek. De pijn zit precies in het midden van mijn rug en nek, en mijn knie is opgezwollen en doet aan de binnenkant pijn. Weet iemand wat dat kan zijn, of wat ik het beste kan doen om zo snel mogelijk weer hersteld te zijn?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch verstandig is om naar de dokter te gaan…. Vandaag dus.

Reageren
    R.lv

bedankt voor de reactie, heeft u misschien enig idee wat het zou kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo zonder enig onderzoek helaas niets over zeggen

Reageren
    R.lv

we zijn ondertussen in het ziekenhuis, er worden zo fotos gemaakt en daarna verder kijken qua revalidatie. Bedankt voor u reacties.

Reageren
Reageer op: Hevige pijn na wedstrijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.