- R.lv24 maart 2018 om 14:47
hoi ik ben een meisje van 14, ik speel als enigste meisje in jongens onder 17 en had net een wedstrijd. Na ongeveer 25 minuten kwam de tegenstander met gestrekt been in op mijn knie, waarbij ik hard op mijn rug en nek terecht ben gekomen. Ik viel kort weg ( ongeveer 30 sec ) daarna had k veel pijn en kwam de fysio van de club erbij. Zij zei dat ik moest lopen, maar ik kon niet lopen want dit deed teveel pijn in mijn rug. Ze hebben me daar toen nagekeken en dachten niet meteen aan een breuk ergens. K moest naar huis gaan en een warme douche nemen en daarna op bed gaan liggen en af en toe lopen. Maar k kan nu dus niks meer doen door de pijn in mijn rug en nek. De pijn zit precies in het midden van mijn rug en nek, en mijn knie is opgezwollen en doet aan de binnenkant pijn. Weet iemand wat dat kan zijn, of wat ik het beste kan doen om zo snel mogelijk weer hersteld te zijn?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 maart 2018 om 14:49Ik denk dat het toch verstandig is om naar de dokter te gaan…. Vandaag dus.
ReagerenR.lv24 maart 2018 om 14:51bedankt voor de reactie, heeft u misschien enig idee wat het zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2018 om 15:09Daar kan ik zo zonder enig onderzoek helaas niets over zeggen
ReagerenR.lv24 maart 2018 om 17:06we zijn ondertussen in het ziekenhuis, er worden zo fotos gemaakt en daarna verder kijken qua revalidatie. Bedankt voor u reacties.
Reageren