- Caddilacje26 januari 2018 om 10:52
Goedendag,
Ik zal beginnen bij het begin,
Op mijn 21ste (2015) een week naar Italië geweest om een rally te ondersteunen en een weekje vakantie te vieren.
Ging allemaal goed tot de één na laatste dag.
Ik werd niet meer wakker en als ik wakker werd viel ik weer weg, ook mijn temperatuur was 35.4 .Ambulance gebeld en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Allerlei test ondergaan en alles bleek goed dus mocht weer terug.
Twee weken later benauwd en weer wegvallen dus naar de spoedpost gegaan, daar bleek het een lichte en kleine longembolie te zijn.
Dus opgenomen en na een nacht en dag mocht ik weer terug naar huis.De dokter zei in het ziekenhuis dat de longembolie niet het hoofd probleem was en per toeval was ontdekt.
Verder in een half jaar tijd bijna alle afdelingen van het ziekenhuis gezien en niemand wist wat het was.
Hart is goed.
Longen zijn goed.
Bloed is goed.Nu zijn we twee jaar verder en heb ik weer druk en scherpe stekende pijn op me borst, benauwd, veel plassen overdag, het idee dat ik kan flauwvallen en een afwezig gevoel.
Dus ik maandag de huisarts gebeld en weer alles laten onderzoeken.
Weer bloed goed (leverwaarden iets verhoogd maar niks ernstigs)
Bloeddruk is goed.
Hart is goed.
Longen zijn goed volgens haar.
D-dimeer is goed.Ook heb ik in vlagen lichte verhoging (38,1 / 38,3 )
Nu maagbeschermers gehad terwijl ik daar niks aan heb.
Ik heb het idee dat de huisarts mij niet sirieus neemt met mijn klachten.
Ook ben ik radeloos na een paar jaar verder te zijn.
Ik heb dat ik 16 was wel een scooter ongeluk gehad.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Klachten:
– steken en zeurende pijn op mijn borst hele dag door en met diep ademen of inspanning erger.
– in vlagen koorts
– veel plassen overdag
– benauwd
– idee dat ik flauw kan vallen
– afwezig gevoel.
– kan niet meer op mijn rug liggen dan neemt de benauwdheid toe.
– heel erg moe.Ik heb al ademhalingstherapie gehad en fysio ook een manuele therapeut.
Het licht niet aan mijn ademhaling of aan stress volgens de dokter.
Groetjes een wanhopige caddilacje
1 reactieReagerenCaddilacje26 januari 2018 om 11:05Ook heb ik het veel koud en rillerig.
In de winter denk je okee maar in de zomer loop ik zelfs met een dik vest en soms zelfs handschoenen aan.
Reageren