- Fusters3 mei 2011 om 16:44
Ik heb sinds een maand. Veel last van mijn linkerarm een een dof en tintelend gevoel. Soms ook stekende pijn. Toen ik dit voor het eerst had. Dacht ik dat het aan mijn hart lag, maar de dokter heeft geluisterd. En kon niks verontrustend vinden. Hij zei dat het aan mijn schouder lag die uit de kom is geweest. Alleen kan ik me niet herrinneren wanneer dat gebeurd zou moeten zijn. Ook kreeg ik veel last van hyperventilatie en daarvoor kreeg ik oxazepam. Ook werd mij verteld dat ik gestresst zou zijn. Al zou ik zelf niet weten waarom. Ook straalt de pijn uit naar mijn linkerborst. Linkerbeen. Op mijn borst echt verschrikkelijke pijn net onder mijn borstbeen. En vijf centimeter naar onder aan de linkerkant zit een drukpunt, en wanneer ik daar op druk geeft et een helse pijn. En ik mijn linkerbeen ook een dof en tintelend gevoel. Mijn linkeroog kijkt ook niet goed meer. Zie ineens heel vaag of dubbel. Ook zetten heel veel lymfeklieren op in mijn linkerborst. Ik ben een vrouw, dat jullie het even weten :). Heb bloedonderzoek laten doen. Ik krijg nu steeds meer klachten wat mijn wel veronrustend maakt. bij voorbaat dank!