Hey.
Ik ben een jongen van 22 jaar met verder een gezonde medische achtergrond. Ik heb daarbij last van langdurige stress, maar toch maak ik me zorgen om mijn klachten.
Ik heb sinds een week last van de volgende klachten:
- Benauwdheidsaanvallen en koud rillingen
- Een soort groeipijn in mijn benen en voeten met daarbij steken over mijn gehele been. Ik kan zelf niet plaatsen of dit spieren of gewrichten zijn.
- Soms ook steken op andere plekken in lichaam.
- Soms een stekende pijn op borst en in de bovenbuik.
De huisarts denkt zelf dat het stress gerelateerde klachten zijn, maar zelf ben ik bang op een ernstige ziekte, zoals botkanker of leukemie.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?
Het lijken toch wel stress gerelateerde klachten.
Doe eens de testen op:
https://www.dokter.nl/angststoornistest/
Ik heb ook een aantal pijnlijke drukpunten rondom mijn enkels en knieën en linkerboven zij. Kan dit ook met stress te maken hebben samen met stijve gewrichten?
Ook soms echt specifieke steken in mijn enkel of knie, maar dus ook in onderbeen/bovenbeen. Eigenlijk heel de dag door. Kan dat echt met stress te maken hebben?
Nog een laatste aanvulling. Als ik beweeg heb ik er een stuk minder last van dan wanneer ik stil zit. Benen roepen als het ware een beetje om te bewegen, maar wanneer ik dit heb gedaan houdt het alsnog aan. Ik hoor graag of dit allemaal stress gerelateerd is
Het zou kunnen. Je kan er voor kiezen om naar een fysiotherapeut te gaan om ernaar te laten kijken