- Frederik14 december 2016 om 11:33
Goeiemiddag, ik ben frederik en heb een zware ontsteking in mijn borst dus heb een cortisone spuit in mijn borstkast laten zetten 6 in totaal op elk een andere plaats maar op een plaats doet het na die spuit enorm veel zeer ze hebben dan nog is echo gedaan om te kijken of er gezn bloeding was ofzo maar er was niets misscjien iemnd die dit ook al heeft mee gemaakt ? Of er iets over weet waarom het pijn doet ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 12:54het is mogelijk dat er een huidzenuw is geraakt met de spuit. Dat is helaas niet te voorkomen. Doorgaans genees die zenuw vanzelf.
ReagerenFrederik14 december 2016 om 13:18Oke want er is niets te zien aan mijn huid ofzo maar de pijn da ik heb is echt onhoudbaar kan ook nog amper bewegen enzo maar ik moet me dus geen zorgen maken ?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 13:33Er is bij onderzoek verder niet gebleken dat er iets aan de hand is.
Reageren
Je zou eens wat midalgan op de plek kunnen smeren en kijken of dat wat verlicht…



