Last van zeurende pijn in rechter bal

Ik heb nu 1.5 week last van zeurende pijn bij mijn rechter bal / bijbal deze pijn lijkt vooral aanwezig te zijn wanneer ik een tijdje zit.
    Op dit moment gaat het samen met rillingen en hoofdpijn ( kan er natuurlijk ook niks mee te maken hebben )
    Deze zeurende irritante pijn lijkt voelbaar ( wanneer ik zit ) in de lies en zakt door naar de voet.
    Ik ben al bij de dokter geweest en die zegt dat ik mij geen zorgen moet maken ( controle gedaan na knobbeltjes e.d. ) Maar toch lijkt mij dit niet helemaal normaal.

Iemand ervaringen of ideeën ?

Reageren

Als de klachten aanhouden ga dan wel terug naar de huisarts. Vraag eventueel een verwijzing voor de uroloog. Heeft de huisarts ook gecontroleerd of je misschien een liesbreuk hebt?

Reageren

Bedankt voor de reactie.
    Ja de huisarts heeft gecontroleerd op liesbreuk.
    Ik heb een schimmelinfectie opgelopen en wordt nu behandeld door vrij agressieve zalf, kan het misschien daar mee te maken hebben ? de schimmel zat op de lies wordt nu wel minder door de zalf.

Reageren

Ik denk njet dat het door de zalf komt maar het zou wel een gevolg van de schimmelinfectie kunnen zijn. Hierdoor zouden lymfeklieren in de lies kunnen opzetten die voor wat klachten zorgen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Last van zeurende pijn in rechter bal

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe