Home / Erectieproblemen / Hoe kan ik mijn penis laten verlengen?
Dat is via de eigen apotheek goedkoper.
Via internet moet je ook nog voor zgn recept betalen..
Ik ben de topic strater;
Ik was gisteren in Amsterdam bij de Wallen met vrienden, en ik was heel rustig zonder angst of nervositeit maar ik had geen zelfvertrouwen om het te doen, ik moest telkens denken aan mijn erectie waardoor ik bang was om te falen...
Dus die angst of stress pillen heb ik niet nodig ik heb gewoon geen zelfvertrouwen meer door mijn eerdere 2 slechte ervaringen.
Mijn vrienden hebben mij overgehaald om het dan toch maar niet te doen omdat het erger zou kunnen worden.
Ik ga rond volgende week of de week nadien naar mijn huisarts maar om mij te laten testen of ik een psychische of fysische erectieprobleem heb en of er iets aan gedaan kan worden aan mijn zelfvertrouwen.
Een seksuoloog zou daar dan bij kunnen helpen
Eerlijk gezegd geloof ik niet in seksuologen of psychologen, dit is toch mijn eigen lichaam en ziel, ik zou het zelf moeten verwerken en dit zal echt niet makkelijk zijn ik heb te veel druk over dit onderwerp
Ik krijg nu testosteronhapjes die mij echt hebben geholpen voorlopig is mijn probleem opgelost
Ik ben de topic starter
Ik heb sildenafil gebruikt en het was niet slecht, maar ik heb ook gehoord van spedra, is deze veel beter dan sildenafil? Maar het is wel veel duurder.
Is er een mogelijkheid om de penis permanent te verlengen met enkele centimeters of is dit niet mogelijk?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!