Hoe kan ik mijn penis laten verlengen?

Het zijn allemaal vergelijkbare middelen met vergelijkbare werking.
    De sildenafil (merkloos) is beduidend goedkoper dan de andere merkmiddelen.
    Sildenafil is het meest gebruikte.

Reageren

Ik heb gezien dat sildenafil pakketten heeft van 25mg, 50mg en 100mg, krijg ik meer effect als ik in 1x een tablet van 100mg inneem ipv 25mg?

Reageren

Ja, maar ook meer mogelijke bijwerkingen. Ik zou de eerste keer niet hoger gaan dan 50 mg. Je merkt dan vanzelf of dat voldoende werkt.

Reageren

Over bijwerkingen gesproken? Wat bedoelt u daarmee?

Reageren

Nagenoeg alle geneesmiddelen hebben bijwerkingen. De meest voorkomende bij sildenafil en ook de andere middelen is hoofdpijn en soms hartkloppingen.
    Daarnaast kan het gebeuren dat wanneer je er teveel van neemt je een erectie kunt krijgen die uren aan kan houden...

Reageren

Ik ben van plan om dat maximum 10x per jaar in te nemen, dus ongeveer om de maanden 1x, zou dat een probleem zijn?

Reageren

Zoals ik al schreef raad ik je aan, om eerst met een lagere dosering te starten om te kijken of dat voldoende werking heeft. Als je te veel neemt en je barst van de koppijn waardoor je dan geen seks kunt hebben en krijgt een stijve waar je 8 uur mee rond moet lopen kom je daar nog wel op terug.

Reageren

Ik heb op het internet gelezen dat "viafemme" bij heel war vrouwen een lustwekkend gevoel geven voor seks, ook heb ik op verschillende forums gelezen dat er heel wat dames tevreden mee zijn en dat het echt werkt.

Zou ik als man zo'n product ook mogen gebruiken?

Reageren

Het is voor vrouwen en niet voor mannen.

Reageren

En kent u gelijkaardige producten voor mannen?

Reageren

Zoals ik al schreef, zijn dat allemaal middelen die niet werken.
    Het enige wat je kunt doen is naar de huisarts gaan. Laat een bloedonderzoek doen naar je geslachtshormonen om te kijken of daar iets niet goed mee is. Bespreek dan met de huisarts de mogelijkheden.

Reageren

Raad u mij het voorlopig af om seks te hebben totdat ik medisch onderzocht ben en totdat ik die pillen krijg?

Anders ben ik van plan het volgende week opnieuw te doen dit keer met een andere

Reageren

Waarom zou je wachten? Dat niet je zelf beslissen...het is alleen zo, dat wanneer het een psychisch probleem is, faalangst bijvoorbeeld, het iedere keer dat het niet goed lukt er zeker niet beter op zal worden.

Reageren

Ik denk ook dat het een psychologisch probleem is want voordat ik het ga doen heb ik een stijve en als ik het hotel binnen ga om een dame uit te kiezen begint mijn penis al slap te worden en mijn libido zakt ook tegelijkertijd een beetje,

Ik wordt ook zenuwachtig omdat ik het ga doen met een dame die ik nog nooit eerder heb gezien en die ik dus helemaal niet ken, (vooral het laatste telt)

En om dit psychologisch probleem op te lossen ben ik van plan om het nog eens te doen voor de laatste keer want na 2 weken ben ik terug in België.

Ik kan hier dus met een verbeterde psychologisch toestand vertrekken of Ner omgekeerd met een slechtere toestand vertrekken indien ik weer hetzelfde ga ervaren.

In Turkije is prostitutie illegaal en daarom zagen die prostituees als het te lang duurt(na 6 minuten beginnen ze te zagen dat je sneller moet klaarkomen)

Als ik al deze factoren verzamel kan ik nog steeds geen besluit maken of ik het zou doen of niet

Reageren

Als ik dat zo lees, denk ik dat jij helemaal geen pillen nodig hebt, want het is volgens mij toch vooral een psychisch probleem.
    Bij de beslissing of je het wel of niet moet doen kan ik je helaas ook niet helpen. Doe zul je zelf moeten nemen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hoe kan ik mijn penis laten verlengen?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe