Home / Erectieproblemen / Voorhuid gaat niet helemaal naar achter bij erectie
Hallo ik ben 14 en heb een vraag.
- Ik las laats een paar keer dat bij een erectie de voorhuid helemaal over de eikel zou moeten gaan. nou is dit bij mij niet het geval.
Onder de douche probeer ik soms het voorhuidje verder naar achter te brengen maar ik durf gewoon niet over de eikelrand heen te gaan, ik kom altijd maar halverwege. Zelfs had ik een keer bijna een soort van 'spaanse kraag' en ik raakte een beetje in paniek.
ik weet dat ik nog jong ben, dus moet ik nog even wachten moet het voorhuidje naar achter strekken of hoor ik dit al te kunnen?
Alvast bedankt.
Dat zou je eigenlijk al lang moeten kunnen. Het zou kunnen dat je een vernauwde voorhuid hebt. Maar dat kan ik zo natuurlijk niet beoordelen.
Ga daarom even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Hoe kan ik weten of het vernauwd is? het doet geen pijn ofzo maar ik durf zelf gewoon niet verder dan het midden tot rand...
moet ik het dan in een keer proberen of rustig aan doen steeds een stukje verder?
Als je penis, als die stijf is, er uitziet als op de foto, heb je een vernauwing..
Als dat niet zo is, zou je de voorhuid gewoon helemaal naar achteren moeten kunnen schuiven en weer terug
Doe het voorzichtig, rustig aan en onder de douche
ik heb het vandaag een onder de douche geprobeerd en met slappe penis kan ik heb gewoon naar achter schuiven, stijf heb ik nog niet geprobeerd.
maar nu zag ik dus wel iets anders dat volgens mij niet helemaal klopt.
mijn voorhuidje zit ergens halverwege vast aan de eikelrand, het is ongeveer een millimeter breed gaat dit dan wel vanzelf weg of moet ik hier voor naar een doctor.
ik heb het hierbij niet over het toompje.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!