pijn! ?

Dat heeft toch allemaal niks met HIV te maken.
    Die test is zeker betrouwbaar.

Reageren

Naja vandaag super duizelig extreme buikpijnen blehh en zie hele tijd witte flinkeringen goed beroerd iig ook krijg ik van deze strepen overal

Reageren

[attachment=4317]20160322_203320.jpg[/attachment]

Reageren

Ik denk dat je vooral last hebt van stress en angst......dat kan nogal wat lichamelijke klachten veroorzaken.

Reageren

Kan dat ook een gehemelte veroorzaken waar rode bultjes onstaan en een witte gloed onstaat zowel ook op mijn tandvlees....

Reageren

Dat zou kunnen. Je bent veel te veel op van alles en nog wat aan het letten. Je bezorgd jezelf zo een heleboel stress

Reageren

Nou vandaag dokter geweest hiv test was negatief verder gister 2 keer put gegaan en nog duizelig mijn dokter denkt dat iets mijn afweer systeem kapot aan het maken is en moet binnenkort internist academische ziekenhuis Maastricht toch weer dat afweer systeem ik geloof goed dat de test na 6 weken betrouwbaar is maar natuurlijk niet 100% de schrik zit er toch wel in nog

Reageren

Ik denk dat het HIV verhaal toch achter je moet laten. Met 6 weken zijn de tests uiterst betrouwbaar. Er zijn met de nieuwe tests geen gevallen bekend die na de 6 weken nog positief zijn getest.

Ik denk dat je vooral last van stress/angst klachten.
    Doe eens de test op:
    http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest

Reageren

Uitslag was 56 dus boven de 42 mhja mijn dokter denkt dat mijn immuunsysteem schade oploopt door iets op dit.moment en hij is ook op de hoogte van het hiv gebeuren en vooral de angst hiervan

Reageren

Dan is in ieder geval duidelijk dat je last hebt van hyperventilatie. Dat is ook niet zo gek.
    Een groot deel van je klachten kunnen hierdoor worden veroorzaakt. En je afweersysteem loopt hier ook een klap door op.( door stress/angst/spanningen)

Kijk zelf eens op onderstaande link welke klachten er allemaal kunnen optreden en leg daar jouw klachten maar eens naast.
    http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren

Ja vele symptomen heb ik inderdaad wel maar nu als ik mezelf snij bevoordeeld in mijn vinger gaat mijn hele spier egt pijn doen nu ook rode vlekken gehemelte en doet egt zeer slikkende gaat moeilijk keelpijn en mijn tandvlees en gehemelte worden ook wit verder heb ik nu weer rode vlekjes en puntjes op mijn penis en schacht elke keer zalf erop is het weg en ene paar dagen later komt het weer

Reageren

Maar eens afwachten wat ze in Maastricht gaan vinden

Reageren

Maar sluit je hiv uit denk je ? Want zei krijgt nu ook overal vlekkerige huiduistakg allemaal kleine paarse stipjes en bultjes op haar armen en steken in haar liezen en ik krijg die uitslag nu ook en die schimmelinfecties op mijn nagels en penis blijven maar komen en de spierpijnen blehhh

Reageren

Ik kan niks uitsluiten natuurlijk. Maar ik acht HIV voor zeer onwaarschijnlijk

Reageren

Ook als schimmelinfectie niet weg te krijgen is bij mijn penisplant ik pijn op mijn borst krijg.erge keelpijn met uitslag rode vlekken in mond en paarse vlekken op tong nu en vlekkirge paarse puntjes op boven armen.....

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: pijn! ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe