Home / Erectieproblemen / pijn! ?
Ja zal ik doen .
Het blijft rondspoken in je hoofd idd maar is even niet anders dan erg bedankt in ieder geval voor je moeite
Nu een halve week verder word mijn huiduitslag erger en mijn klieren in de hals zijn erg dik en pijnlijk ook de moeheid neemt toe en vaak hoofdpijn ook spierpijn is nuerger als ooit en nu heb ik wat gekeken op het internet en volgens deze symptomen komen ze aardig overeen want die opgezwollen klieren heb ik nu best wel erg en is ook pijnlijk als ik erop duw
Het lijkt nog steeds op griep hoor.....
Je moet proberen om van dat internet af te blijven en symptomen te gaan vergelijken. Het helpt je niet, je wordt er alleen maar onrustiger en angstiger van. En dat levert dan alleen maar nog meer klachten op.
Je kunt er alleen maar duidelijkheid over krijgen als je een test laat doen.
Je zit nu op ruim 4 weken na het contact.
Je kunt nu dus al een HIV test laten doen. De test is met 4 weken al zeer betrouwbaar.
Ja ga morgen naar de dokter en donderdag bloed prikken heb 2 weken terug al een hiv test laten doen maar diens natuurlijk negatief
Logisch was die negatief. Zal de volgende ook zijn....
Nou weet je wat het probleem is ik heb me laten testen op open tbc omdat er een uitbraak was op mijn werk maar die symptomen had ik al veel eerder ze hebben vloeistof onder mijn huid gespoten nu is die opgezwollen en rood en die beste dokter zei dat de kans dan groot is dat je tbc hebt maar die test kan ook vals uitpakken negatief of positief als iemand hiv besmet is zei ze en omdat ik klachten heb van duizelig zijn huiduitslag op borst dienerger word extreem vermoeid spierpijn gewrichtspijnen en er de hele dag niet bij zijn met mijn verstand word het steeds ongeloofwaardiger voor me .. al mijn spieren voel ik en de uitslag word alsmaar erger en erger ook bloeduitstortingen snap je mijn ongerustheid
..
Ja, ik snap je bezorgdheid....
Maar er zit niks anders op dan de uitslag van de HIV test even af te wachten.
Ik acht de kans op een HIV besmetting nog steeds heeel erg klein.
Hmm het is gewoon zo raar heb dit nog nooit gehad die uitslag en weken lang stijve nek maargoed morgen uitslag tbc en bloedprikken voor hiv en daar zal.ik maandag of dinsdag wel uitslag van hebben alhoewel die nog niet betrouwbaar is maargoed
Bij 4 weken is die test betrouwbaar en zeker als je denkt dat de klachten door HIV worden veroorzaakt. Dan zou er namelijk al een conversie hebben plaatsgevonden waardoor er antistoffen zijn aangemaakt. Die worden dan met die test gevonden
Maar om.het kort samen te vatten ik heb 2 x sec gehad onveilig met een ex prostituee zei had op haar billen rode bulten overal 1 tot 2 weken later ben ik super moe overal spierpijn stijve nek elke dag huiduitslag met name op de borst kleine rode vlekjes en 1 blaasje jeuk op lichaam gewrichtspijnen buikpijn misselijk hele dag voel ik me uitgeput en lusteloos erge oorpijn ook keel pijn 3 weken snotterende neus zware ademhaling ook best moeilijk en pijn in oenis gebied soa zijn uitgesloten .. als ik dit opzoek wat ik dus ook niet moet doen kom ik bij of lyme uit (wat de dokter nauwelijks acht) hiv schildklier of candida wat getest is en ook negatief was daarom blijft voor mij alleen hiv over.. die desbetreffende damen heeft verder nergens last van zegt ze alleen moet ze geopereerd worden aan baarmoeder omdat daar iets zit wat niet moet zitten maar heeft nog nooit een hiv test laten doen begrijp je me....
Sorry voor.mijn overlast
Is geen overlast hoor.......daar is dit forum voor bedoeld. Het is ook geen onderwerp waar je zomaar met ieder even over kunt praten....
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!