Home / Erectieproblemen / pijn! ?
Ja ik weet het .. maja de uitslag word erger op mijn hele lichaam buikpijn en spierpijnen ook en daarom ben ik ook gewoon zo verontrust denk ik omdat alles erger word ik slaap laat pas door mijn wekker heen en ga zo maar door mhja eventjes weekje volhouden dan maar
Ik heb nog 1 vraagje ik heb nu 2 weken na risico contact allemaal rode vlekjes op mijn eikel en oom mijn anus is kapot en bloed verder veel meer rode vlekjes over mijn hele lichaam spierpijnen erger en gewrichtspijnen ook steeds meer moet ik hier bang voor worden bij wijze van spreken...? Ook oorontsteking aan beide oren nu en opgezwollen nek
Ik kan dat zo helaas niet beoordelen. Misschien een schimmelinfectie.
Ga met de klachten naar de huisarts. Die kan er dan even naar kijken. Het zijn in ieder geval veel klachten die met een soa niets hebben uit te staan.
Ja heb nu een zalf voor.schimmel hopen dat die werkt maar vind het zo raar omdat ik overal.lees dat het klachten zijn van hiv als je me begrijpt snap wel dat ik niet op internet moet kijken eigenlijk mhja in zo situatie doe je dat toch al snel
HIV door orale seks zou toch wel zeer uitzonderlijk zijn.
Je krijgt binnenkort als het goed is de uitslag van de soa test.
Alleen voor HIV was het eigenlijk te vroeg om te testen. Maar nogmaals het risico op HIV is toch niet zo groot...
Soa test is binnen en alles is negatief dus nu over weeknof 5 nog een keer voor hiv gewoon om het zeker te weten..
Dat scheelt dan in ieder geval weer.....
Het is gewoon zo raar want de pijn in mijn penis is bijna niet meer te houden en elke keer als ik ziekenhuis ga of dokter heb ik er geen last van of zeggen ze dat het niks is .... morgen ziekenhuis bellen om te onderzoeken op de ziekte van lyme vanwege al mijn andere klachten die nu egt uit de hand lopen allemaal ellende pff..
Stress/angst kunnen ook nogal wat fysieke klachten veroorzaken.....
Hmm zelfs tramadol 50 werkt niet maar hoop dan maar dat het dat kan zijn met die stress
Stel je bent geïnfecteerd met hiv acuut dus is het dan mogelijk dat je enorme moeheid hebt erge keelpijn want word nu egt ernstig huiduitslag spierpijn hoofdpijn en onsteking/schimmelinfecties aan penis en anus en oom egt erge oor onsteking met oorsuizen want ik heb het allemaal nu en schrik er wel van eigenlijk
De eerste 6 weken zou er een conversiegriep kunnen optreden bij een HIV infectie. maar de klachten die je hebt lijken daar niet echt.
Je hebt in principe niet eens echt een HIV risico gelopen. Ik denk dat je vooral last hebt van angst en stress...
De schimmelinfectie kan een gevolg zijn van de antibiotica. Dat heeft met HIV sowieso niets te maken.
Misschien krijg je wel gewoon een griep...daar passen de klachten wel bij.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!