Home / Erectieproblemen / @Timmo
Dit is inderdaad mijn eerste post.
Mijn klachten begonnen na een keer veilige seks met iemand waarvan ik ook zeker weet dat ze geen soa had.
Een paar dagen later kreeg ik een soort smegma op de eikel. Toen voelde ik nog geen pijn of iets dergelijks. Na een weekje begon ik klachten te krijgen en kwam er weer een soort smegma, alleen dan minder. Toen ben ik naar de dokter geweest en heb ik anti-schimmel zalf meegekregen, hierdoor is de soort afscheiding wel overgegaan, maar de irriterende plasbuis niet. Daarom werd gedacht aan een ontsteking van de plasbuis door de schimmelinfectie. Hiervoor heb ik antibiotica meegekregen. Alleen door die antibiotica kreeg ik ook een schimmelinfectie in mijn mond. Ik heb sterk het idee dat deze dingen met elkaar te maken hebben.
Momenteel gebruik ik Itraconazol Aurobindo pillen tegen schimmel, maar dit wilt nog niet echt werken.
Heb jij enig ervaring met of het besmettelijk is?
Hey TH,
Je mag gewoon blijven posten in "Rood uiteinde plasbuis" hoor. Ik check deze post meermaals per dag! 🙂
Jou verhaal is echt identiek aan dat van mij! Ook eerst smegma/rode vlek/irritatie plasbuis enz...
Ik ben zeer overtuigd dat we met hetzelfde probleem zitten. Ik hoop alleen dat het geen SOA is. Denk daarom nog eens goed na of er geen enkele kans is dat je een SOA hebt opgelopen bvb: blowjob/gerukt door iemand/droogneuken/enz...
Heb je jezelf reeds uitgebreid laten testen op SOA?
Al je het ziet zitten mag je enkele foto's posten in "Rood uiteinde plasbuis" dan kunnen we vergelijken. Deze kunnen achteraf verwijderd worden. 😉
Groeten, 😉
Timmo
Mannen,
zal ik deze post toevoegen aan het andere forumonderwerp " rood rond de plasbuis" ?
Daar staat heel veel info in die ook voor TH van nut kan zijn.
MOD
Hey TH,
Weet je ondertussen al iets meer?
Zijn jou klachten verholpen?
Groeten,
Timmo
Hallo Timmo,
Ik lees je vaker op fora die over dit onderwerp gaan en ineens was je weg. Ik ga er dus ook derhalve vanuit dat je een diagnose hebt gekregen welke succesvol behandeld is. Zou je deze met ons willen delen? Ik loop al een tijd met deze klachten, ik ben wel toe aan een eventuele diagnose/oplossing.
Hoor het graag van je! Alvast super bedankt!
Mvg,
Leo
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!