Besnijdenis volwassen man

Soms kan dat idd langer duren. Dat zal ook niet voor iedereen hetzelfde zijn. Gebruik van glijmiddel zou eventueel kunnen helpen

Reageren

Hallo, ik ben 32 en voor de zoveelste keer aan het twijfelen.. ik heb weinig klachten maar soms wat jeuk, irritaties/pijn. Wel heb ik al jaren dat mijn voorhuid niet naar achteren kan ( al zeker 15 jaar ofzo als dat niet altijd al zo was). Het is zo strak dat ik net aan een halve cm diameter ruimte heb, ook heb ik er best veel wit litteken weefsel door eerdere scheurtjes en ooit een ontsteking, al heb ik nooit doorgepakt.

Ik ben als de dood voor de pijn en het herstel. Ook word ik er letterlijk niet goed en misselijk van als ik over die helse prikken lees.. ik ben militair, iemand ervaringen mee binnen defensie (qua zorg/locatie etc?), ik ben benieuwd, eigenlijk moet het gewoon echt gebeuren.

Reageren

Ik lees veel goede ervaringen van menig man die al besneden zijn. Ik ben zelf 40 en zit ook te overwegen om me ook te laten besnijden. Mijn vriendin en ik vinden het ook mooier en is voor mij zelf hygiënisch, mooier, en makkelijk schoon te maken. Ik heb een hele gevoelige eikel en mijn testosteron is nog eens flink hoog waardoor ik snel tot een orgasme kom. Ik moet mijn vriendin meerdere malen per dag naaien zodat me eikel minder gevoelig wordt en een uur lang volhou. Niet dat zij dat erg vindt, maar ik wil juist dat mijn eikel minder gevoelig is. Het wordt wel afzien 6 weken zonder seks te zitten. Wij zijn namelijk 2 stelletjes konijnen die niet te stoppen zijn.

Reageren

Hoi ik heb me laten besnijden omdat ik een vernauwde voorhuid had.
    Ben nu 52 en heb helse pijn gevoeld door de vernauwing.
    4 weken na de ingreep moest ik terug doordat hechtingen waren losgelaten door nachtelijke erectie's.
    Het toompje wat ik onder de eikel ook heb laten losmaken stak wat ver van de eikel af en is ook weer vast gehecht.
    Nu na bijna 7 weken begint het bloeden en lekken van vocht te stoppen.
    Ook de zwelling is nu stukken minder mn penis had de dikte gekregen van een een olifante penis nog nooit zo'n zwelling gezien..
    Wel de eerste week flink pijn gehad.
    Verdoving spuiten waren gevoelig maar is te verdragen met iets tanden bijten.
    Alleen had ik in de voorhuid 2 dikke aders lopen die zijn dicht gebrand maar dat voelt nog hard aan aan beiden kanten van de penis en is wat gevoelig hoop dat dat nog wegtrekt.
    Merk dat mn eikel al wat minder gevoel begint te krijgen, het schuren in de onderbroek daar moet je aan wennen voelt niet fijn.
    Maar voor de rest heb ik een mooi resultaat gekregen.
    Ben geholpen in mc klinik maastricht.

Reageren

Hoe ziet het er nu bij jou uit?

Reageren

Op zich ziet het er wel goed uit.
    De zwelling is nog niet helemaal weg denk dat dat ook een tijdje duurt.
    Ik hoop alleen dat op 2 plaataen waar een ader is dicht geschroeit langs de penis dat die wat zachter aan gaan voelen.
    Voelt nu nog stug ja hard eigenlijk.
    Maar voor de rest ziet het er redelijk goed uit.
    Ben benieuwd als dalijk de zwelling weg is.

Reageren

Gaan! Ik heb t met 50 jaar laten doen en heb er spijt van dat ik het niet 30 jaar eerder heb gedaan. Stelt niks voor. 2 spuitjens en 20 min later klaar. Gewoon op zaterdag bij zo’n afgaanse dokter vh besnijdeniscentrum. Die zijn t beste.
    Sex is top en ziet er 1000% beter uit! Niet twijfelen

Reageren

Hoi, ik ben van België en heb vorige week een operatie gehad van een volledige besnijdenis. Dit was medisch nodig. Nu 6 dagen later is het nog wel enorm gezwollen, ik heb ook precies het gevoel alsof je een blaasontsteking zou hebben omdat ik precies niet uitgeplast geraak. Als ik van de toilet kom drupt het vaak nog na, is dat iets wat jullie ook hebben ervaren? Ik doe er ook een kompres rond want het is echt nog zeer gevoelig. Ik kan er ook niet echt met iemand over praten want er is niemand die een besnijdenis heeft doorgemaakt.

Reageren

Hallo,
    Ik ben ca 3 weken geleden besneden.
    Zeker geen spijt van ! Eigen keuze, 45 jaar.
    Hoe lang duurde het bij jullie ongeveer voor alle wondjes volledig dicht waren ?
    Het lijkt me zeer traag te gaan, met een ochtenderectie komt het telkens terug een beetje open.
    Het geneest wel beetje per beetje.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Besnijdenis volwassen man

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe