Besnijdenis volwassen man

Goededag mensen. Ik heb mij laten besnijden en zit nu 2 weken verder. De zwelling is wel minder maar hoe lang duurt het voor dat de gehele zwelling over is groetjes gully

Reageren

na 3, 4 weken is het grootste ongemak weg.

maar complete zwelling duurt paar maanden

Reageren

Heel erg bedank voor je reactie

Reageren

Ik ga binnenkort besnijden.
    Voor de heren die op latere leeftijd zijn besneden.
    Gaat de gevoeligheid helemaal weg of wordt het alleen minder? Heb je dan moeite met een erectie?
    Ik heb nu een hele gevoelige eikel en helaas vroegtijdig klaarkomen.

Reageren

Hé hallo, ik heb mij “bijna” 3 weken geleden laten besneden, het zit nog steeds vast in mijn onderbroek als ik bvb wil plassen. Heeft iemand tips? Ook heb ik deze ingreep gehad omdat het moest en niet omdat ik het wou. Kan iemand mij iets meer vertellen over de complicaties bvb over 1 maand Ofzo ? Alvast bedankt

Reageren

Dit kun je toch het beste met de uroloog bespreken

Reageren

Ik ben 5 weken geleden besneden ik ben 71. De prikken 4x zijn hels. Twee weken lang constant bloeddruppels. Nu is rechts mooi genezen maar links ziet er nog zeg maar een donkerrode streep. Toch vrijdag naar de uroloog bellen. Ik heb enorme zin!!

Reageren

Hallo allen.. ik heb alles zo een beetje gelezen maar misschien wat meer ervaring van mannen die later besneden zijn en de before en after sex ervaring hebben. Ikzelf heb last van vroegtijdig klaarkomen..en dus geniet je niet echt tijdens de sex. Zonder voorhuid is de sex nog heerlijk? Wat wordt bedoelt met toompje?

Reageren

Hoi, zoals meerdere mannen op dit forum zit ik al een tijdje te denken over een besnijdenis. Ik ben 24 jaar en heb geen medische of religieuze redenen hiervoor. Ik vind een besneden penis gewoon mooier. Ik draag mijn voorhuid ook meestal naar achteren om mijn penis meer op een besneden penis te laten lijken en heb hierdoor ook niet zo'n gevoelige eikel meer. Ik heb ook een vieze vlek op mijn voorhuid die na besnijden waarschijnlijk weg is.
    Een van de twijfels die ik heb is dat mensen vaak zeggen dat ze een besnijdenis verminking van een gezond lichaamsdeel vinden. Ik ben verder ook niet zo van de lichaamsmodificaties. Ik heb en wil ook geen tattoos of piercings. Wat is jullie mening?
    Verder zie ik er nogal tegenop dat ik een aantal weken niet mag sporten en 6 weken geen seks mag hebben. Ik ben momenteel vrijgezel, maar masturbeer wel dagelijks en weet niet of ik het zolang kan volhouden. Hoe hebben jullie dit ervaren?

Reageren

Ik ben 52 jaar en ik heb me 15 jaar geleden laten besnijden. Had last van mijn voorhuid . Ging moeilijk over de eikel terug. Ik heb me bij een kliniek laten besnijden. Thuis goed geschoren . Bij de kliniek aangekomen een intakegesprek en papieren ingevuld. Daarna naar de operatiekamer. Me uitgekleed en op de tafel stariel gemaakt. Een paar prikken gekregen voor de verdoving. Deed niet zeer maar je voelde ze wel. Daarna werd de besnijdenis uitgevoerd. Niks van gevoeld en gewoon met de arts en assistente gepraat. Ze hebben me hoog en strak besneden. Ze vonden het er beiden mooi uitzien. Daarna verband erom heen en een strakke onderbroek aan. Thuis gekomen naar de wc geweest maar niks geen last. ‘s nachts met de erectie wat gevoelig maar niet onoverkomelijk. Na een tijdje gingen de hechtingen eruit en begon het er mooi uit te zien. De eerste keer mastruberen was spannend. Zeer gevoelige eikel maar het ging. En de eerste keer sex was ook spannend. Ik moet zeggen dat ik altijd een gevoelige eikel had en snel klaar kwam. Daar is na 15 jaar niks aan veranderd. De eikel blijft gevoelig en ik kom nog steeds snel klaar.

Martijn

Reageren

Ik moet mij laten besnijden. Lees dat dat met laser kan . Ik ben diabetes dus zo weinig mogelijke bloeding vind ik belangrijk. Weet iemand in welk ziekenhuis of kliniek dat met laser wordt gedaan? De snelle dichting van de wond trekt mij hierom dus erg aan.

Reageren

Hallo allemaal,

Ik ben nu een half jaar besneden, vanwege medische reden, in het ziekenhuis. Echter heb ik nu tijden sex last van vroegtijdig klaarkomen. Ik had voor de besnijdenis geen last hier van. Nu is het meestal binnen een minuut klaar.
    Is dit iets wat nog over gaat, of kan ik hier zelf iets mee?

Reageren

Ik ben 30 trouwens

Reageren

In het begin zal de eikel gevoeliger zijn.. Maar dat zal ook weer minder worden

Reageren

Is een half jaar nog in het begin? Kan me voorstellen dat het even moet wennen. Maar hoe lang is dan normaal.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Besnijdenis volwassen man

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe