Hallo,
Ik heb last van een te strakke voorhuid die niet over de eikel heen gaat. Ook heb ik al een operatie aan het toompje gehad om meer ruimte te geven aan de voorhuid.
Nu heeft dit alles niet geholpen en moet ik mij laten besnijden. Alleen zie ik daar behoorlijk tegenop.
Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mannen die dit ook hebben moeten ondergaan na hun 18e/20e verjaardag (ben zelf 24). Hoe gevoelig is de eikel vlak/lang na de operatie en hoelang duurt het herstel?
Bedankt alvast
Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar, hoe het verloopt na de ingreep! Ben van plan om binnenkort ook een besnijdenis te ondergaan, puur vanuit hygiënisch oogpunt....
Hallo 24-jarige.
Tegen zo'n ingreep opzien heeft geen zin, je doet het of je doet het niet. Als deze handeling door een deskundige arts wordt uitgevoerd heb je er later alleen maar plezier van.
De ingreep duurt ca. 3 kwartier. Je wordt plaatselijk verdoofd. Daarna is het een paar dagen rustig aan doen. Daarna voel je je prima.
Felix - 68 - heeft het onlangs - na een andere operatie - met succes ondergaan.
Advies: D O E N!!.
Je hoeft er niet tegenop te zien. De ingreep duurt hooguit 25 minuten (dus geen drie kwartier) en gebeurt poliklinisch. Je mag daarna gelijk naar huis. Zorg dat iemand je brengt en haalt want zelf autorijden is geen aanrader. Neem paracetamol mee tegen de pijn. Dat helpt erg goed. Ik was wat langer onderweg en was blij dat ik thuis was want de verdoving was uitgewerkt. De pijn is na een paar dagen weg, alleen was ik zelf heel voorzichtig want je het is toch je penis he. Na 2 weken weer sex gehad zonder problemen. Achteraf blij dat ik het gedaan heb. Had veel te lang gewacht. Is makkelijk schoonhouden en de sex is er echt niet minder door hoor. Na de opreatie een paar daagjes verband verschonen. Schrik niet hoe hij er uit ziet na de ingreep het trekt echt bij hoor! Vind hem zlef zo mooier en mijn vrouw ook. Succes!
ik ben 10 jaar geleden besneden om hygieniche reden en ik raad aan om je zoo strak mogelijk te laten te besijden.de meeste mannen denken dat je voorhuid nodig heb om je eigen af te trekken.dit is een misvatting.mijn eikel is zoogehard dat ik mijn droog kan aftrekken.
hallo,
ik ben een jongen van 15 jaar.
ik heb al een tijdje een probleem.
ik krijg mijn voorhuid zowel slap als stijf niet over mijn eikel.
het enigste dat ik nog kan bedenken is een besnijdenis. ik zie er ook niet echt tegen op.
alleen heb ik wel 1 probleempje.
ik zou het eigenlijk niet willen vertellen aan mijn ouders. is het mogelijk dat als ik naar de dokter stap het geheim kan blijven voor mijn ouders?
ik hoop dat iemand mijn kan helpen!!!
Misschien praat je over sex niet zo gemakkelijk met je ouders maar dit kun je waarschijnlijk niet voor hun verborgen houden. De afspraken in het ziekenhuis maak je als 15 jarige niet zo gemakkelijk en thuis heeft de wond ook verzorging nodig en zal elke moeder sporen hiervan in je ondergoed kunnen zien.
Speel open kaart ook al is zo'n gesprek moeilijk. Misschien heeft je vader een dergelijke ingreep ook gehad.
Ben je bang dat ze dit bij kennissen naar buiten brengen ?