rode vlekken op eikel en een soort velletjes op mijn voorheid

Hallo allemaal, ik ben een jonge jongen en heb precies een week geleden voor het eerst seks gehad. (Onveilig, was achteraf gezien niet zo slim) Vandaag kwam ik erachter dat ik een aardige rode plek heb zitten op mijn eikel, ook zitten er wite velletjes op mijn huid als ik deze terug trek. Het meisje waarmee ik het deed is deze week naar de dokter geweest en had blijkbaar blaasontsteking. Ik heb geen pijn of jeuk. Ik zou graag willen weten of iemand weet wat dit is en of dat het vanzelf weg gaat.Ik ga liever niet naar de huisarts omdat ik niet wil dat mijn ouders weten wat er is gebeurd.Alvast bedankt!

Reageren

Voorhuid*

Reageren

Het zou kunnen dat je dus toch een infectie hebt opgelopen of een schimmelinfectie. Maar dat is zo moeilijk te zeggen.
    Het zou toch verstandiger zijn om even naar je huisarts te gaan. Die kan er naar kijken en er wat voor voorschrijven.

Reageren

Zou het ook vanzelf weg kunnen gaan?

Reageren

In de regel gaat dat niet zomaar vanzelf weg.
    Het is belangrijk om te weten wat er precies aan de hand is. Dan kun je er iets aan doen.
    Hoe oud ben je?

Reageren

Ik ben 17

Reageren

Dan kun je ook zonder je ouders naar je huisarts.
    De huisarts mag dar sowieso niet met je ouders over praten.

Daarnaast kun je een schimmelinfectie ook zo spontaan krijgen. Dat heeft met seks niet altijd wat te maken.

Reageren

Heel erg bedankt voor de hulp Tandor! Ik heb thuis nog sudocrem (zinkzalf) liggen.weet u of dit misschien ook zou kunnen helpen? Dit hielp namelijk bij andere huidirritaties die ik in het verleden had (exceem, huidirritatie etc)

Reageren

Bij een schimmelinfectie of een andere infectie zal dat niet gaan helpen. Het zou de klachten zelfs erger kunnen maken.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: rode vlekken op eikel en een soort velletjes op mijn voorheid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe