snel klaarkomen

ik kom al klaar naar paar minute ongeveer 1-3minuuten is dat normaal voor iemand van 14?

Reageren

Met masturberen kan dat. Zeker als je droog masturbeert.
    Gebruik eens wat olijfolie of glijmiddel. Spuug kan ook. Maak daarmee je eikel vochtig. Dan heb je er iets langer plezier van.

Reageren

de meeste jongens die nog jong zijn (10 tot 16 jaar)komen snel klaar dat komt door de hormonen.

Reageren

mijn eikel doet nog steeds pijn ook al gebruuik ik wat spuug enzo en ik ga liever niet naar de huisarts.
    anononiem123

Reageren

Ik snap natuurlijk dat je liever niet naar de huisarts gaat. Maar het zou wel beter zijn. Je huisarts kan namelijk beter zien of en wat er eventueel met je eikel aan de hand is. Ik kan dat zo niet beoordelen.

Druk hoef je je daar overigens niet voor te maken. Voor je huisarts is dat dagelijkse kost. Die is dat gewend hoor.

Reageren

ja oke maar ja dan moet ik ook gewoon even tegen mijn ouder zegge dat mijn eikel gevoelig is bij aanraaking Enzo n dat heb ik liever ook niet

Reageren

Ik begrijp dat je het gênant vindt, maar het is echt niets om je voor te schamen hoor. Je vader zal dit ongetwijfeld ook wel eens gehad hebben.
    Je kunt ook zelfstandig een afspraak maken bij de huisarts.
    Het is toch beter dat er even naar gekeken wordt. Het is wellicht met een zalfje op te lossen maar dan moet je wel even naar de huisarts. Die kan dat voorschrijven.

Reageren

is er echt geen andere manier? ik heb liever niet dat er zon man aan mn piemel zit. ook al heeft hij die vaak genoeg gezien lijkt het met me best wel vies. en van het zelfde krijg ik perongeluk een stijve waar mijn moeder dan bij zit lol. nogmaals is er dus echt niks anders er aan te doen?

Reageren

Ik snap het wel allemaal wel hoor. Maar het is toch echt beter dat er even naar gekeken wordt. Je hoeft je moeder niet mee te nemen hoor. Je kunt ook zelfstandig naar de huisarts. Of je moeder vragen om in de wachtkamer te wachten.

Geef je penis eens een paar dagen rust. Was hem alleen maar met water en kijk eens of dat wat helpt.

Reageren

hmm ik zal het proberen ik denk niet dat het lukt want ik heb hier al een jaar ofzo last van. maar wat moet ik dan zeggen tegen mijn moeder?

Reageren

Je zou kunnen zeggen dat je een pijnlijk gevoel aan je eikel hebt en dat je graag naar de dokter wilt omdat je er al langer last van hebt en het niet weggaat. En dan heb je dus precies gezegd wat er aan de hand is. Je zult zien dat dat allemaal meevalt.

Reageren

ik wil het wel zeggen maar onze huisarts is een man. en als de huisarts aan mijn penis moet zitten heb ik liever dat het een vrouw is 😛 lijkt me best wel eng om daar met me penis te staan lol.

Reageren

Dat is wel opmerkelijk.
    De meeste jongens van jou leeftijd zouden het juist niet fijn vinden als het een vrouw zou zijn.
    Juist bij een man zou het makkelijker moeten zijn omdat die er hetzelfde uitziet, Die heeft ook een penis. Overigens ga je normaliter op de onderzoeksbank zitten voor zo'n onderzoek. Ik snap dat het wat gênant is, maar achteraf zul je het met me eens zijn dat het niet veel voorstelde. (ik ben ook 14 geweest hoor)

Reageren

oke ik zal het vandaag proberen tegen mijn moeder te zeggen. maar ook als ik mijn voorhuid naar onder doe zodat je mijn eikel ziet en ik doe hem nog meer naar onder dan is die hele huid onder de eikel helemaal rood en ook ene beetje geirriteerd

Reageren

Het is in ieder geval een irritatie. Een schimmelinfectie zou ook nog kunnen. Maar daarom is het juist goed om naar de dokter te gaan. Dan kan er snel wat aan gedaan worden. De huisarts kan je een zalf voorschrijven. Dan is het binnen een paar dagen weg.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: snel klaarkomen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe