Bruine bultjes geen jeuk op pijn

hallo
    ik heb 2 weken geleden 2 of 3 bruine kleine bultjes opgemerkt bij mijn penis. aller eerst dacht ik dat het misschien door het scheren kwam maar nu heb ik aan de linker zijde en de rechter zijde klein groepje van bruine bultjes ik vraag me af wat het kan zijn, want ik heb namelijk geen last van jeuk of branderig gevoel of pijn. wel heb ik onveilig sex gehad. verder heeft mijn vriendin niks zichtbaars van bultjes of wat dan ook ook heb ik een vaste partner

Reageren

Helaas zijn de bultjes niet heel erg duidelijk te zien. De foto is wat te dichtbij genomen waardoor de bultjes iets wazig zijn. Het zouden ontstoken haarzakjes kunnen zijn. Het lijkt alsof er haartjes uit steken.

Reageren

Volgens mij zijn het gewoon genitale wratten.

Reageren

ik heb een duidelijk foto gemaakt met flits. en ik vraag me af als het genitale wratten zijn dan moet het toch jeuken of pijn doen of wat dan ook want ik voel totaal niks en eerst wast 1 alleen toen scheerde ik er overheen en werden het er meer. weet iemand ook of het egt weg gaat en niet meer ziet want dit is egt vervelend.

Reageren

Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of het niet toch genitale wratten zijn. Je hoeft daar overigens niet altijd klachten van te hebben.
    Ik denk je er goed aan doet om even bij je huisarts langs te gaan. Als het Gen, wratten zijn zijn ze wel besmettelijk en moet je er iets aan doen.

Reageren

in iedergeval bedankt en ik heb morge al een afspraak gemaakt!

Reageren

Laat even wat weten als je bent geweest.

Reageren

Ik heb precies hetzelfde. Ben je al naar de huisarts geweest? Ben benieuwd wat het zijn?

Reageren

ik ben benieuwd wat de dokter heeft gezegd want ik heb hetzelfde probleem.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bruine bultjes geen jeuk op pijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe