Eikel glans al 7 jaar een andere vorm plus bult op eikelrand

Beste mensen,

7 jaar terug had ik onveilig sex gehad waardoor naar paar maanden mijn eikel glans is verdwenen nu weet ik niet of dit door de sex is of toevallig is gekomen. verder heb ik ook op de eikelrand een klein bultje. ben hier dus mee naar de dokter geweest ( 3x) volgens de dokter heb ik het toevallig daar toevallig na de 1e sex hebben te gehad. nu heb ik eigenlijk mijn hele leven 1 sex gehad waardoor ik niet meer durf wegens mijn eikel. ik heb 2 x een soa test gedaan 1e x was na 3 maanden. en 2e x voor mij zelf weer 4 weken terug en alles bleekt toch negatief te zijn. Ik vroeg de dokter ook of dit geen wrat kan zijn en hij liet me fotos zien wat een wrat inhoudt volgens hem is dat een kleine papeltje wat ik heb. ik heb foto's gemaakt uitzorg mischien dat jullie mij kunnen helpen wat het is.

ik had hier een keer al gepost vanwege prive problemen kon ik niet op de site komen. dus ik heb nieuwe foto's gemaakt hopelijk kunnen jullie mij helpen.

PS: ben 23 jaar.

volgens de dokter kan een eikel veranderen maar toch niet zo erg???

zie hier de foto
    http://postimg.org/image/c7wokdnc3/

http://postimg.org/image/mde6cagdf/90017665/

groet,

peter

Reageren

Ik zie niet meteen iets verkeerds aan je eikel.
    Kijk even op onderstaande link en klik eens op de foto.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Eikel_(anatomie)

Reageren

hey Tandor,

Bedankt voor uw bericht.

alleen is het bij mij wel extreem idd het lijkt op dat foto. kan ik hier echt niks aan doen dat ik dat mooie glans van vroeger terug kan k rijgen. en weet jij wat dat bultje is? op me eikelrand. dokter zegt dat het een papel is.

Reageren

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet herken als een papel. Eerder als een iets groter "bultje" dan de rest. Is dit bultje pijnlijk bij aanraken?
    Loop je overdag met ontblootte eikel in je onderbroek?

Reageren

Bultje doet totaal niet pijn. ook als ik er aan zit. ook als ik er aan vriemel dus ik begrijp het niet. ik hoop niet dat het overdraag baar is. maar als het geen papel is. maak ik me toch zorgen. alleen 4x naar de dokter heeft geen nut.

Reageren

Beste Peter,
    Ik begrijp je bezorgdheid. Overdraagbaar is het zeker niet. Ik denk dat er niets aan de hand is waar je je zorgen over moet maken. Ik kan echt niets bijzonders ontdekken. Ik weet niet of je badschuim/zeep gebruikt als je je penis wast. Als dat wel zo is zou ik die in ieder geval niet meer gebruiken en uitsluitend wassen met water.
    Misschien worden de bultjes iets minder.
    Maar nogmaals in principe is er niets aan de hand.

Reageren

Tandor,

Ik was het zeker niet met zeep. Komt.het niet mischien door het te vaak.mastruberen dat.mijn eikel er zo uit ziet. Is er geen.manier om.toch van dat bultje af te komen?

Reageren

Beste Peter,
    Je kunt het natuurlijk uitproberen en je penis wat meer rust te geven. Maar ik denk niet dat er veel zal veranderen. Misschien gaat het bultje dan wel weg. Voor de rest denk dat je moet accepteren dat je eikel zo is als die is. Nogmaals ik zie er niets abnormaals aan.

Reageren

hey tandor bedankt,

ik zal het laten rusten. ik hoop echt ben al blij als dat bultje weggaat. hoelang zal ik het laten rusten want dat bultje zit nu wel 7 jaar erop

Reageren

Bekijk het gewoon even een aantal dagen. Als het niet minder wordt en weggaat, zul je ook dat bultje moeten accepteren.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Eikel glans al 7 jaar een andere vorm plus bult op eikelrand

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe