Home / Erectieproblemen / Blauwe plek op mijn voorhuid/schacht!
Hallo allemaal ik ben 23 jaar en ik heb al een tijdje last van een blauw plek(je) op mijn voorhuid, bij mijn schacht het was eerst vrij donker maar na enige rust en het behandelen met Arnica zalf is het kleiner geworden en lichter geworden. Maar het is nog steeds niet geheel weg het doet geen pijn en ik heb er verder geen last van maar ik vind het toch een vervelend gezicht het is denk ik gekomen door veelvuldig droog masturberen. Ik heb het al een paar maanden maar ik ben gewoon door blijven masturberen ik ben sinds een paar weken met de Arnica begonnen. Wat denkt u? zie foto's [img size=800]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/5-cb5c8ae69c8df743bf86aab6dac349f0.jpg[/img] [img size=800]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/5-cb5c8ae69c8df743bf86aab6dac349f0.jpg[/img]
Dag Bjorn,
Volgens mij zijn het bloeduitstortingen (geweest).
Niet erg dus.
Misschien heeft je piem in de verdrukking gezeten in je broek.
Groetjes, Har
Hoi bedankt voor de reacties het is wel iets donkerder dan op de foto maar het is dus niks vreemds?
Lijkt mij ook dat het gewoon een bloeduitstorting is.
Groet Matthijs
hallo ik ben een jonge van 20 en ik heb dat ok ik heb ok te veel voorhuid en ik heb ok zoon plek en ik weet ok niet wat dat is maar bij mij is meer zwart dan blauw maar ik masturbeer niet veel maar mijn vel zat ooit eens tussen een rits van mij broek en kan het van dat zijn maar het is wel een jaar geleden dat da ge beurt is het was gebeurt In de wc van de luchthaven
Lastig om daar zo ongezien iets over te zeggen. Ga eens naar de huisarts en laat ernaar kijken
Kan je niet zegen wat het is of wat het kan zijn bijvoorbeeld
Kanker of zo
Ne sory dat durf ik niet tonen op een foto of naar de dokter gaan maar als het echt moet dan doe ik het misschien wel maar zo erg is nu ok niet maar ik wil wel weten wat dat is of dat het weg gaat sory dat ik niet bedankt heb voor u reactie
Ik zou je graag antwoord geven , maar zoals ik al schreef is het moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Maar kanker acht ik in ieder geval voor zeer onwaarschijnlijk.
Wat is er aan de hand?
Dat is een bloeduitstorting. Geen idee hoe ze is ontstaan?
Dat trekt doorgaans vanzelf weer weg.
Goeiedag , ik heb sinds een paar dagen ook sport gelijk blauwe plekken gehad. Deze plekken verwagen nu wel.
Maar op(in) mijn schacht heb ik nog wel een soort verdikking. Dit is alleen in slappe toestand, het dort verder geen pijn of iets.
Heeft iemand misschien een idee??
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!