Home / Erectieproblemen / Penis te groot voor vagina?
Kan een penis te groot zijn voor de vagina van je vriendin?
We hebben nu 9 maanden verkering en sinds 3 maanden geleden mn vriendin aangaf dat ze er aan toe is om sex te hebben proberen we het echt heel vaak maar mijn penis past er echt niet in. We hebben met een dunne lange dildo het geprobeerd en dat gaat prima. Ook weten we nu dat ze diep genoeg is voor mijn lengte maar de dikte van mn penis is echt het probleem. We gebruiken ook een overvloed aan glijmiddel maar ook dat werkt niet. Het doet haar al pijn als ik een beetje er tegen aan druk. Ben ik gewoon echt te groot/te dik voor haar?
ben je zo veel groter dan als gemiddeld? Kan het niet te maken hebben met spanning bij haar?
Ik neem aan dat dit de omtrek is en niet de diameter. En dat zou geen probleem moeten zijn. Heeft je vriendin al eerder seks gehad? Hoe oud is je vriendin?
Is de omtrek inderdaad. Mn vriendin is 20. En heeft sex gehad met haar ex maar die had een klein pikkie zegt ze zelf altijd😂
Dan zou er mee naar de huisarts kunnen gaan. Maar spanningen/stress of onzekerheid kunnen ook invloed hebben
Een cirkel-omtrek van 135 mm geeft een middellijn van 21,5 mm. Dat is relatief dun voor een penis van een volwassen man. Daar kan het dus niet aan liggen.
Sorry, dat is de straal van de cirkel. De wiskunde/meetkunde is bij mij wat weggezakt......
Moet dus x 2 en dat geeft dan 43 mm en is een heel normale dikte.
Als je de middellijn/diameter van een cirkel wilt berekenen, dan deel je de omtrek door Pi. Ofwel 13,5 / 3,14159
En dat is dan 4,29. ofwel 42,9 mm. de 21,5 die je berekend hebt is niet de middellijn maar de straal van een cirkel.
Nou ja hoe het ook berekend word, het past dus niet en mn vriendin is echt wel ontspannen zegt ze zelf ook en ik merk dat ook wel aan haar.
De oorzaak zou ook bij je vriendin kunnen liggen, fysiek dan,bedoel ik.
Ze zou eens naar de huisarts kunnen gaan om daar naar te laten kijken.
Maar de dikte van je penis zou toch geen probleem moeten zijn. Misschien goed als ze dan toch eens naar de huisarts gaat
Ook als je vriendin wel wil, kan haar brein toch met een omweg tegenwerken via de bekkenbodemspieren.
Lees eens wat over vaginisme.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!