Moedervlek, zwarte/donkerbruine vlekjes en jeuk

Beste,

Ik ben 18 jaar oud en ik heb last van enorme jeuk en een donker penis door de vlekken. Ik ben al naar de huisarts geweest en die zegt dat het er niet naar uitziet dat de eikel ontstoken is en heeft mij doorverwezen naar de dermatoloog.

Ik heb één moedervlek, die ik al heel lang heb. Er zijn nu wel donkere vlekjes er bij gekomen, voornamelijk om de kruis. Jeuken doe ik nu bijna over mijn hele eikel. Zowel op de moedervlek, kruis en onder de eikel.

Zodra de penis lang is (in erectie), dan zie je de donkere vlekken en plekken bijna niet meer. De moedervlek vlek. Op dat moment zie je kuiltjes en donkere stippen rond de kruis.

Ik heb zelf last van angstaanvallen als het gaat om gezondheid. Dit weet mijn huisarts al m.b.t mijn verleden. Het duurt, zoals iedereen wel weet, een tijdje voordat je terecht kan in de ziekenhuis. Van alle informatie op het internet wordt ik doodsbang van.

Wat kan ik nu het beste doen?

Reageren

Je zult dan toch even geduld moeten hebben. Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen

Reageren

Wat zou het kunnen zijn m.b.t de vlekken, jeuk, feit dat ik al op jonge leeftijd ben besneden en leeftijd?

Reageren

Daar kan ik je zo helaas ook geen antwoord op geven.

Reageren

Kunt u op basis van de volgende foto's er iets van zeggen?

Reageren

Het kan een pigmentvlek zijn, maar ik wil je toch aanraden om naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageren

Ondertussen ben ik al doorgestuurd naar de dermatoloog, maar ik kom steeds moeilijker in slaap door alle nare gedachtes over wat het zou kunnen zijn

Reageren

Update:

Ik heb miconazolnitraat voorgeschreven gekregen, deze creme helpt tegen de jeuk, maar de vlekken zelf verdwijnen niet. Helaas moet ik nog even afwachten voordat er een dermatoloog naar kan kijken.

Reageren

Hoe lang gebruik je de crème nu?

Reageren

De creme gebruik ik ondertussen iets meer dan één week.

Reageren

Dan toch nog even doorsmeren. Als de vlekken na 10 dagen niet weg zijn, terug naar de dokter

Reageren

Mijn huisarts heeft meegegeven om door te smeren totdat ik terecht ben bij de dermatoloog. Is het gebruikelijk dat het na 10 dagen effect zou moeten hebben? Of moeten de vlekken echt daadwerkelijk helemaal weg zijn?

Reageren

Het zou dan in ieder geval toch effect moeten hebben.
    Even nog dit: tijdens het gebruik van de creme: niet masturberen en geen seks

Reageren

Oeps.

Reageren

De dermatoloog heeft verteld dat het goedaardige pigment vlekken zijn en dat verdere onderzoeken niet nodig is. Dit betekend ook dat ik de eerder voorgeschreven creme niet meer hoef te gebruiken.

Ik ben nog van plan om dit weer te bespreken met mijn huisarts, ik denk dat zodra ik stop met de crème de jeuk weer wederkeert.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Moedervlek, zwarte/donkerbruine vlekjes en jeuk

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe