Toompje door laten branden bij uroloog

Hallo allemaal,

Tijdens de seks liet ik mij meestal tegen het orgasme aan aftrekken. Tijdens het klaarkomen kwam het een paar keer voor dat het toompje op dat moment scheurde. Veel bloed kwam er vrij en ben hiervoor naar de huisarts geweest.

Zij stuurde mij door naar de uroloog.

Afgelopen dinsdag ben ik bij de uroloog geweest voor het doorbranden van mijn toompje. Hij zag het meteen en vertelde me dat het toompje/riempje te kort was. Dit vond ik nogal raar na 28 jaar, maar goed toen heb ik besloten om de behandeling toch te doen.

Ze hebben hem als het ware verlengd door ongeveer onderaan bij het riempje te branden om zo de huid te verlengen.

Ik kreeg verdoving d.m.v. een creme wat ze op de eikel en toompje smeerden. Toen moest ik 20 minuten wachten in de wachtkamer om zo de verdoving zijn werk te laten doen.

Ik was wel echt zenuwachtig voor wat ik kon verwachten maar achteraf viel het mee. Kwam helemaal geen bloed uit tijdens de behandeling.

Eerste dag een klein beetje last van gehad en voorzichtig gedaan. Na een paar uur de douche in en voorzichtig naar achter getrokken om te kijken hoe het eruit zag.

Het is een soort witte laag op de huid door de verbanding maar tijdens het wassen ook helemaal geen last van gehad. Ik heb voorzichtig water overheen laten vloeien een paar minuutjes, toen vaseline creme opgedaan.

Na 4 dagen besloot ik om geen vaseline meer te gebruiken, maar dat kon ik toch beter wel doen. Tijdens het plassen merkte ik dat er wat bloed uitkwam en het leek er op dat de witte laag een beetje aan elkaar was gaan hechten o.i.d. Toen meteen besloten om er vaseline op te doen, er zitten nu 2 kleine mini scheurtjes in.

Krijg nu last van pijnlijke ballen omdat ik waarachijnlijk al 5 dagen niet ben klaar gekomen haha.

Heeft iemand hier ervaring mee gehad en weet iemand zo hoe lang het herstel kan gaan duren?

Reageren

Iemand?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Toompje door laten branden bij uroloog

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe