Schuine penis en te kort toompje

Ik ben 16 jaar oud en zit met een probleem, als ik een slappe penis heb dan kan ik mijn voorhuid gemakkelijk over de eikel krijgen en ook best ver maar als mijn penis erect is dan krijg ik hem maar net over de eikel heen, ook is het zo dat als hij erect is dat een kant wel veder dan de eikel weg kan en de andere kant blijft tegen de eikel aan zitten maar als ik mijn penis draai dan kan het wel aan beide kanten verder dan net over de eikel is dit normaal of heb ik een tekort toompje? Ik heb ook een kleine kromming in mijn penis naar links toe. Ook heb ik een gevoelige eikel, heeft iemand hier tips voor?

Reageren

Een lichte kromming is verder geen probleem. Voor de voorhuid zou ik je aanraden om naar de huisarts te gaan. Die kan dan kijken wat het probleem is en hoe het opgelost zou kunnen worden

Reageren

yo ik zit met hetzelfde probleem (14) ik heb ook een kromme lul. Hier een foto. IK ben onzeker of ik wel seks kan hebben want vanuit mijn perspectief heb ik het gevoel dat mijn piemel te krom is om hem erin te stoppen, ik kan hem wel recht buigen maar of dat fijn seks is weet ik niet

Reageren

Dat is helemaal geen probleem

Reageren

Ik ben 15 jaar oud en ik zit al een paar weken met dit probleem

wat moet ik doen bij een te kort toompje

Reageren

en kan dit ook de rede zijn dat mijn voorhuid heel strak zit en soms ook droog

Reageren

Daar moet je in eerste instantie mee naar de huisarts gaan

Reageren
    Reageren

Kan je seks hebben met een kort toompje?

Reageren

Maak je daar maar geen zorgen over. Dat is geen enkel probleem

Reageren

Waarom denk je een tekort toompje te hebben?

Reageren

Dag John,

Ik zit met hezelfde probleem. Ik kan mijn voorhuid makkelijk over mij eikel doen bij slappe stand, niks doet pijn. Bij een stijve stand lukt dit ook, alleen moet ik dat handmatig doen aangezien ik een lange voorhuid heb. Nu krijg ik het wel over mijn eikel heen, en blijft het ook zitten. Alleen lijkt het net alsof mijn voorhuid  dan wat ophoopt onder het randje van mijn eikel.. Het kan dus niet volledig naar beneden lijkt het. Is dat omdat het toompje te kort is? Voor de rest nergens pijn van... zit gewoon met het idee dat het toompje teveel aanspant misschien en dus te kort is. (Ookal lijkt het niet zo).

Reageren

Moeilijk te beoordelen zo... Mogelijk is je toompje wat kort, maar als je veel voorhuid hebt is het op zich niet zo vreemd zoals je het beschrijft

Reageren

Daar zat ik inderdaad ook al te denken, er zit namelijk ook (heeft de dokter vroeger ontdekt) een grote ader (vgm een slagader) op mijn penis. Misschien dat dit er iets te maken mee heeft. Maar goed wanneer ie stijf is, en ermee bezig ben rolt die soms wel weer wat terug op de eikel en moet ik het weer wat terug "rollen", ja bij mij rolt het... weet niet of dat normaal is. Ben dus alleen bang, wanneer ik sex heb, dat het toompje scheurt ookal toon ik vgm nou niet echt de symptomen van een te kort toompje haha...

Reageren

Moeilijk te zeggen of het problemen gaat opleveren, maar ik verwacht het eigenlijk niet

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Schuine penis en te kort toompje

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe