Voorhuid blijft niet achter eikel in stijve toestand

Hey,

Ik heb een vraagje: Is het normaal dat als ik een stijve heb en mijn voorhuid achter mijn eikel trek en mijn voorhuid dan loslaat dat mijn voorhuid weer terug langs mijn eikel gaat? (dus mijn voorhuid blijft dan niet achter mijn eikel zitten) Of is dat niet normaal en komt dat door een te lange voorhuid of een te kort toompje? Had eerst namelijk wel last van een tekort toompje maar heb het in de loop van de tijd steeds meer kunnen laten uitrekken. (16 jaar)

Mvg

Reageren

Dat is heel normaal, zolang je voorhuid er maar makkelijk overheen kan schuiven. Het lijkt erop dat je voorhuid gewoon wat lang is.

Reageren

Ja dat is normaal. dat is nou precies de functie van de voorhuid. Je eikel beschermen

Reageren

En tijdens seks dan bv? Dan hoort de voorhuid toch achter de eikel te blijven zitten?

Reageren

Dan zou ze erachter moeten kunnen blijven

Reageren

En als ze dat niet kan, wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? Te kort toompje, te lange voorhuid?

Reageren

Beiden zijn mogelijk....Ga dan naar de huisarts en laar ernaar kijken

Reageren

Waarom zou je voorhuid tijdens de sex de hele tijd achter je eikel moeten blijven zitten ? Het gaat erom dat de eikel genoeg "massage"krijgt om te kunnen klaarkomen. Als jij je penis in de betreffende dame duwt, gaat je voorhuid vanzelf naar achteren, en met het terughalen schuift ie er misschien weer overheen, en daarna gaat ie er weer overheen etc etc. Geen enkel probleem.

Je hebt waarschijnlijk nog nooit seks gehad, daarom ben je gewoon wat onzeker...

Reageren

Hey, ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een probleem:

Ik krijg mijn voorhuid niet helemaal naar achteren als mijn penis stijf is, hij blijft dan zeg maar halverwege zitten. Als ik dan veel moeite doe dan krijg ik de voorhuid er wel helemaal overheen maar dan heb ik last van een heel erg strak toompje en dat voelt heel onprettig. Als ik dan aftrek kruipt de voorhuid weer naar halverwege de eikel toe.

Trouwens in slappe toestand kan ik hem gewoon zonder pijn en moeite helemaal naar achter schuiven.

Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand tips/advies?

Reageren

Dan is je voorhuid vernauwd. Ga daarmee naar de huisarts. Dir kan een zalf voorschrijven waarmee je de voorhuid iets kunt oprekken

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Voorhuid blijft niet achter eikel in stijve toestand

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe