Teelballen

Hoi allemaal.. Aan de linkerkant van minn balzak lijkt het alsof er een hoop rommel binnen in zit.. Er lijkt jets op gezet boven mn balzak aan de linkerkant en het lijkt alsof er iets zacchts tegen mn linkerbal aan zit.Kunnen dit zaadleider en de bijbal zijn die opgezet zijn? Heb al enig research gedaan, en k maak eruit uit dat dat het geval is, maar hoe kan het dat alleen alleen mijn linkerkant zijn? Ik heb dit voor zover k weet al bijna 2 jaar. De ene keer is het erger dan de andere keer. Als ik bijvoorbeeld een tijdje niet klaar kom lijkt het minder te worden, doe ik het bijna elke dag, dan lijkt het groter te worden en voel k me lies ook soms aan de linker kant. Wat kan dit ziin? En wat zijn de oplossingen ervoor?

Bedankt

Reageren

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Het kan de bijbal zijn die ontstoken is. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren

Jaa ik was toen ooit een keer naar de dokter geweest, een half jaar geleden en mijn dokter zei dat het niks was. Dat het mijn zaadleider was die een beetje opgezet was en mijn bijbal en dat k het gewoon rust moet geven en dat het normaal is, als het aan een kant van je balzak groter aanvoelt dan aan de andere kant.

Maar na zo'n lange tijd wil k graag nogmaals een bevestiging dat het niks ernstigs is. Ik heb er ook geen last van, het doet geen pijn of iets dergelijks.

Reageren

Dan zal het je bijbal zijn.

Reageren

Bedankt voor je reacties!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Teelballen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe