Witte bultjes op penis en ook zoiets aan de binnenkant van de voorhuid

Hallo,
    (ik loop hier al een paar jaar mee) Ik heb witte bultjes op mijn penis die vooral duidelijk worden bij een erectie, ik heb hier al veel naar onderzocht maar vond niet echt hetzelfde. Kan iemand die er verstand van heeft mij zijn/haar gegevens geven dat met deze persoon kan communiceren? Ik heb ook witte bultjes die heel dicht bij elkaar liggen (raken elkaar) aan de binnenkant (als je het een beetje naar achter haalt zie je het al) van mijn voorhuid. Ik ontvang graag antwoorden!
    Vriendelijke groet

Reageren

Je hebt dus 2 soorten bultjes als ik het goed begrijp. De bultjes aan de buitenkant op de voorhuid, kunnen wellicht plekjes van fordyce zijn. ( zie foto) Dat is een onschuldig verschijnsel. Ze gaan naarmate je ouder wordt vanzelf weer weg of vervagen.

De bultjes aan de binnenkant van de voorhuid kunnen talgkliertjes zijn of een huidaandoening. Je zou daar even mee naar de huisarts kunnen gaan om ernaar te laten kijken.

Reageren

Bedankt voor uw snelle reactie.

Ik weet niet zeker of het fordyce is want de bultjes zitten er maar op een helft op en mijn bultjes lijken meer bultjes te zijn dan op de foto's gebleken wordt. Ik heb wel talgkliertjes op mijn balzak maar deze lijken niet op de gene bij m'n voorhuid.

Mvg

Reageren

Moeilijk om er zo ongezien iets over te zeggen. Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

Ik ga liever niet naar de huisarts, ik schaam me er nog al voor. Kan ik ze laten zien waar ik ze niet per se zo op het internet staan?

Reageren

Je kunt ze naar mijn mailadres sturen, dan kan ik ernaar kijken

[email protected]

Reageren

Zal ik doen, u kunt binnenkort een mail verwachten. Bedankt

Mvg

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Witte bultjes op penis en ook zoiets aan de binnenkant van de voorhuid

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe