- Anoniem.24 april 2016 om 22:03
Goedenavond, Ik heb twee vragen.
Vraag 1: na afgelopen vrijdag heb ik last van mijn rechter voet. Tijdens het lopen en als ik hem probeer te bewegen doet het zeer. Het voelt als een soort van prikkeldraad. Ik deed vanavond mijn sok uit en zag dat mijn voet redelijk stijf staat (de hele huid lijkt wel samen getrokken) Dit voelde ik ook een paar jaar geleden bij mijn andere voet, die voet houd nou vocht vast. Ik ben erg bang dat mijn rechter voet nou ook vocht gaat vast houden. Is het verstanding om naar de dokter te gaan.
Vraag 2: Ik heb voor mijn linker voet kouzen en steunzolen kregen, daarnaast ben ik ook een jaar lang naar fysio geweest. Ik doe nou een opleiding detailhandel en volgend jaar ga ik niveau 3 doe. Ik moet daarbij stage lopen in een winkel, ik moet dus veel lopen. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer maar mijn vraag is of er nog een andere optie is voor het lymfoedeem (is dat hoe je het schrijft) of er nog andere middelen zijn die er voor kan zorgen dat mijn linker voet weer normaal word?
Bedankt voor het lezen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 22:27Ik denk dat je er sowieso goed aan doet om met deze klachten naar de huisarts te gaan. Overleg dan met de huisarts of er en wat er voor andere mogelijkheden zouden zijn.
Reageren