- GR13 december 2018 om 20:42
Hi.
heb sinds twee weken best veel last van mijn rechtervoet en dan vooral de bal (die bij je grote teen zit). Weet niet hoe het heet. Ik heb al heel veel nieuwe schoenen gepast maar telkens lijkt het alsof ik op de naad van de inleg zool loop. Als ik de zool eruit haal zit de schoen prima maar om zonder zool te lopen is ook niet goed. De bal voelt raar aan als ik loop het is niet pijnlijk (tenzij ik de hele dag schoenen aan heb dan wel). Mijn voet en been zijn ook vermoeid. Ben naar de dokter geweest maar die zag niks. Iemand enig idee? Kan geen nieuwe schoenen meer kopen en lang staan/lopen is ook niet meer fijn terwijl mijn werk juist 8 uur staan is per dag.
3 reactiesReagerenGR13 december 2018 om 20:46en als ik een maat groter koop heb ik geen last van de bal van mijn voet en dan voelt het ook niet alsof ik op de naad loop alleen het probleem is dan dat de schoen veel te groot is qua lengte en ik eruit glip ook met zooltjes dus ik moet wel een 44.5 hebben alleen zit ik dus met dit probleem
ReagerenGR26 februari 2019 om 21:52Niemand die tips heeft? Of misschien dezelfde problemen??
Ik heb sinds kort ook als ik loop en afzet met mijn voet alsof mijn twee tenen over elkaar heen gaan en dat voelt super irritant. Heb dus nu drie problemen en nog steeds geen nieuwe schoenen! 🙁
ReagerenAnoniempje27 februari 2019 om 03:15Hoi GR,
Misschien toch nog eens naar de huisarts? In mijn ervaringen moeten huisartsen soms overtuigd worden. Het probleem wat je hebt kan veel medische redenen hebben, daarom. Het is wel zo dat als je je er erg op focust er klachten bij kunnen komen, in mijn ervaring.
Reageren