- Anoniem2 april 2015 om 11:03
Beste lezers,
Ik ben 25 jaar oud. Eergisteren heb ik een hele enge moment meegemaakt. Samen met een paar vrienden zat ik een cafetje op een stoel.
Na een tijd voelde ik me een beetje benauwd. Ik voelde alsof er iets zou gebeuren. Na ongeveer 10 min zei ik tegen mijn vrienden van ik voel me niet goed. De moment erna herinner ik me niet, tot de moment dat ik weer bij kwam. Dit was trouwens volgens vrienden ongeveer een minuut.
In die minuut had ik een scheve mond en rollende ogen. En me lichaam schokte. Verder hoorde jongens iets raars van mij wat ze niet verstonden. Dit allemaal duurde misschien een aantal seconden. Ik kwam bij met overgeven. Dit was trouwens heel weinig. Nadat ik bij kwam herinnderde ik alles, en zat onder de zweet. Verder zijden me vrienden dat me gezicht bleek was en me lippen blauw.
Ik ben erna naar de huisartsen post geweest, de dokter daar zei dat het hyperventilatie was. Dit concludeerde ze nadat zij mijn bloeddruk etc had gemeten. Alleen heeft dit mij niet echt kunnen overhalen. Ik weet dat het verkeerd is om op internet te kijken, maar ik zie veel overeenkomsten van een TIA. Daarnaast hebben vrienden me de volgende dag allemaal meegedeeld dat ze op internet veel overeenkomsten zagen met wat er met mij gebeurde en een TIA. Nu is mijn vraag wat ik moet doen, me huisarts wilt ook niet echt verdere onderzoek doen.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 april 2015 om 16:33Het lijkt meer op een epileptische aanval of inderdaad op hyperventilatie dan een TIA.
Reageren