Last van bultje in mond.. Angst?

Beste lezers,

Ik heb een periode gehad van stress en angst, in die periode heb ik geloof ik een onstoken linker amandel gehad, Linkerkant gloeide en deed pijn onder de kaak maar niet op de plek waar je de amandel voelt, na 2 dagen stopte het gloeien en de pijn als je er op drukt maar er kwam een klein bultje op de zelfde plaats ( heeft niet pijn gedaan ook niet als je er op drukt )

Nu dat redelijk weggezakt is in minder dan 10 dagen tijd heb ik nu een bultje in mijn mond op mijn gehemeltje, heb hem gister gekregen en als ik met mijn tong er op druk doet het een beetje pijn.. ik geloof een afte? zoals ik al zei heb meerdere periodes gehad van stress en angst omdat ik bang was dat ik een soa/hiv had opgelopen vorig jaar maar heb wel veilige seks gehad, het was met een prostitutiee, de condoom was nog heel. Maar vanaf het moment dat ik ook dingen ben gaan opzoeken op het internet en dat ik op alles ben gaan letten kreeg ik last van stress en angst..

Is dit ook een symptoom van angst? ( de afte )

Heb het vroeger ook wel eens gehad geloof ik.

Reageren

Een afte ontstaat niet door angst.

Reageren

Ik bedoel stress, heb gelezen dat het mogelijk is klopt dat dus ? de huisarts is momenteel op vakantie maar is aan het einde van de week terug dan maak ik een afspraak en laat ik mij eindelijk helemaal testen op alles want ik wil van dat gevoel af. Heb een leuk meisje ontmoet en wil graag met haar iets opbouwen. Ik vind dat dit gevoel mijn leven genoeg gepakt heeft ! Ik moet gewoon mijn angst overwinnen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Last van bultje in mond.. Angst?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe