Zoeken Vraag het forum

Vermoeidheid, vaag gevoel onder ribben, rode aders,

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esjecoolen

Hallo,

Omdat ik helaas op mijn ander mailtje geen antwoord kreeg zal ik het nu kort houden.

Ik heb al jaren last van erge vermoeidheid. Na veel bloedtesten en onderzoeken kwamen ze er ineens achter dat ik ooit pfeifer heb gehad. Maar hier konden de klachten niet meer door komen volgens de dokter. Er is add vastgesteld bij mij. Hiervoor slik ik ritalin en hierdoor ben ik minder moe. Alleen laatste tijd wordt de vermoeidheid toch weer erger.
    Verder heb ik vaak blaas ontsteking gehad, en nog regelmatig alleen kan ik het nu onder controle houden door dokter vogel tabletten.
    Ik ben 1.52 en 46 kilo, erg aan de kleine kant.

Sinds deze maand heb ik vage niet echt pijn maar een zeurend gevoel onder mijn rib, eerst van het rechts nu link aan de voorkant van mijn buik.. Ook heb ik last van mijn rug. ook op die plek, alleen minder erg als voor. Het is niet echt pijn maar een zeurend gevoel. Bij inspanning wordt het wel pijn, en bij bepaalde bewegingen ook.
    Verder heb ik laatste tijd ook rare ontlasting.. Soms echt pik zwart, soms gewoon normaal en vaak keutel achtig met slijm.

Iemand enig idee wat het kan zijn.

P.s weet iemand trouwens waarom je op 22 jarige leeftijd allemaal rode aders over de benen ziet lopen, dit is niet de gehele dag soms zie je niks. Maar vaak is het er wel.. Erg lelijk.

Alvast bedankt

Gr. Esje

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een hele lijst met problemen die ogenschijnlijk niet veel met elkaar te maken hebben.
    Behalve dat je vermoeidheid weer toeneemt nar een periode Ritalin te hebben gebruikt. Het is heel goed mogelijk dat de dosis moet worden aangepast.

Voor het overige denk ik dat je gewoon terug moet naar je huisarts en je klachten daar moet bespreken. Er zal verder onderzoek moeten worden gedaan om te kijken waar je klachten dan vandaan komen.

Reageren
Reageer op: Vermoeidheid, vaag gevoel onder ribben, rode aders,
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.