- Esjecoolen18 september 2014 om 18:50
Hallo,
Omdat ik helaas op mijn ander mailtje geen antwoord kreeg zal ik het nu kort houden.
Ik heb al jaren last van erge vermoeidheid. Na veel bloedtesten en onderzoeken kwamen ze er ineens achter dat ik ooit pfeifer heb gehad. Maar hier konden de klachten niet meer door komen volgens de dokter. Er is add vastgesteld bij mij. Hiervoor slik ik ritalin en hierdoor ben ik minder moe. Alleen laatste tijd wordt de vermoeidheid toch weer erger.
Verder heb ik vaak blaas ontsteking gehad, en nog regelmatig alleen kan ik het nu onder controle houden door dokter vogel tabletten.
Ik ben 1.52 en 46 kilo, erg aan de kleine kant.Sinds deze maand heb ik vage niet echt pijn maar een zeurend gevoel onder mijn rib, eerst van het rechts nu link aan de voorkant van mijn buik.. Ook heb ik last van mijn rug. ook op die plek, alleen minder erg als voor. Het is niet echt pijn maar een zeurend gevoel. Bij inspanning wordt het wel pijn, en bij bepaalde bewegingen ook.
Verder heb ik laatste tijd ook rare ontlasting.. Soms echt pik zwart, soms gewoon normaal en vaak keutel achtig met slijm.Iemand enig idee wat het kan zijn.
P.s weet iemand trouwens waarom je op 22 jarige leeftijd allemaal rode aders over de benen ziet lopen, dit is niet de gehele dag soms zie je niks. Maar vaak is het er wel.. Erg lelijk.
Alvast bedankt
Gr. Esje
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 september 2014 om 21:36Dat is een hele lijst met problemen die ogenschijnlijk niet veel met elkaar te maken hebben.
Behalve dat je vermoeidheid weer toeneemt nar een periode Ritalin te hebben gebruikt. Het is heel goed mogelijk dat de dosis moet worden aangepast.Voor het overige denk ik dat je gewoon terug moet naar je huisarts en je klachten daar moet bespreken. Er zal verder onderzoek moeten worden gedaan om te kijken waar je klachten dan vandaan komen.
Reageren