Zoeken Vraag het forum

verschillende klachten. o.a. pijn. druk op borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

ik heb verschillende klachten. Ik zal ze op een rijtje zetten.

onrustige benen-voeten.Kramp en tintelingen. Vermoeide benen. Strakke kuiten enenkels. Last van me tenen. Me gewrichten daar zijn rood.

Lichtrood gekleurde huid. Vooral bovenbeen en bekken tot rug. Goed te zien na het douchen.

bekken en onderbuik altijd koud.

Vaak donker gele plas. Matige stoelgang.

Weinig eetlust. Wat meer eetlust savonds

druk op borst. Soms met harder kloppen hart. Of sneller na inspanning. Bv traplopen wat dan moeizaam gaat. Als ik daarna op bed lig gaat het nog wel even door. Ook denk ik dat het ritme niet gelijk blijft.

Behoorlijk last vd onderrug. Altijd 1 plaats vlakbij of op wervel.

Schouderpijn. Bedrukt gevoel borst. Geen normaal gevoel zeg maar.
    Armspieren boven en onder verliest zwakte. Ook tintelingen komen voor. Doorgaans vermoeide armen.

Handen.. rode gewrichten vooral de gewrichten van handpalm naar vingers. Ook zijn deze pijnlijk. Hele vingers vaak pijnpijk. Vasthouden van ieta gaat het ergpijn doen en zwaar geirriteers.

Reumatoloog heert bloedtest gedaan. Waarin een te lage vit. D is gevonden. 20 vd 50 punten. Maar dit is niet de oorzaak van alles. Volgens mijn dokter.

verder regelmatig hoofdpijn. Nekpijn. Gevoelige ogen

Verder soms een behoorlijke pijnscheut van me achterhoofdbobbel uit. Wat daarna naar nek vliegt en lijkt beetje op een stroomstoot. Soms last van mijn kaken.

Maanden lang vermoeid. Krachtverlies.pijn dus.. en zeurende vermoeide lichaamsdelen.

Net een online test gedaan. En kreeg een 100% score op een hartinfact..als dat al klopt. As maandag hartfilmpje. Maar al met al…waar moet ik zoeken? Rughernia 100% score.. hart-vaatziekte grote score.. waar moet ik beginnen. Wie weet meer?

ze noemen het fybriolmygie of hoe ik dat ook schrijf. Maar lang niet alles is onderzocht.

ik rook..pakje shag in drie dagen. Voor15 jaar nu. Ik heb jaren gedronken en geblowd. Ben gestopt met blowen. Daqrna kwam mijn adhd om de hoek en gegenaraliseerde angststoornis. Waavoor ik in therapie zit en medicatie krijg. Angst is zo goed als weg. Ik zweet alleen erg veel nog. Ook vaak duizelig. Soms zie ik letterlijke fel gele bolletjes op me netvlies zweven.

ik drink inmiddels al 3 maand niet meer… zonder enige hulp en blowen nu 8 maand ofzo. Lang verhaal.
    . Neem je tijd alles kan mij helpen op weg naar de juiste specialicatie

pijnlijke knieen. Druk erop. Ook net als me kuiten en scheenbeen kalend worden tot geen haar.

wondjes die niet meer snel helen.

pijn in bal en bekken pijn. Mogelijk bekkenbodemprobleem vastgesteld door uroloog.

Soms pijn. Kramp in 1 bil. Lies en bovenbeen ook.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Tjonge tjonge, het is me nogal een verhaal.

Op de allereerste plaats wil ik wel even zeggen dat ik het knap en dapper van je vind, dat je bent gestopt met drinken en blowen!! Volhouden dus.

[quote]Lichtrood gekleurde huid. Vooral bovenbeen en bekken tot rug. Goed te zien na het douchen.bekken en onderbuik altijd koud.[/quote] dit zijn eigenlijk heel normale verschijnselen. Net als donkere plas en matige stoelgang. Dat kan te maken met wat je eet en drinkt.
    Voor het overige denk dat het grootste gedeelte van je klachten het gevolg zijn van langdurig alcohol en drugs gebruik. Omdat je er nu mee bent gestopt begin je dus de gevolgen daarvan te ervaren. Een heel deel van je klachten zal ook weer gaan afnemen, maar het zal wel een tijdje duren.

Reageren
    Anoniem

Dank je voor je antwoord. Echter heb ik dit al jaren maar stopte mij pijnen weg in middelen..

Reageren
    John (moderator)

De reumatoloog heeft t.a.v. je gewrichtsklachten geen aanwijzingen gevonden voor reumatische aandoeningen. Vitamine D en B12 kan natuurlijk ook een oorzaak zijn.
    Vraag je huisarts eens om een nieuw bloedonderzoek voor vitamine A, B12 en de schildklierwaarden.

Reageren
Reageer op: verschillende klachten. o.a. pijn. druk op borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.