Zoeken Vraag het forum

aanhoudende pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempje2001

hallo allemaal,

Sinds een dag of 10 heb ik aanhoudende hoofdpijn die gepaard gaat met de volgende tevens aanhoudende klachten.

*hoofdpijn (stekende pijn die verplaatst van slaap naar slaap)
    *steken op mijn borst zowel links als rechts.
    *enorme vermoeidheid terwijl ik normaal meer last heb van slapenloosheid.
    *pijn met slikken en pijn in mijn keel.
    *veel slijm op borst.
    *zwaarder ademen en langzaam.
    *wisselend hartritme de ene keer 4 x snel 2 keer langzaam de andere keer gewoon op een tempo.
    *pijn in mijn onderarmen met bewegen.
    *pijn in kaken
    *hartkloppingen in rust

Tevens heb ik een enorme angst om dood te gaan door deze vervelende klachten en ben ook bekend met hyperventilatie sinds een jaar.onlangs opgenomen geweest voor collitis en loop bij de mdl arts. Wie kan mij helpen dit op te lossen,dit zijn andere klachten als die ik heb bij hyperventileren. mijn zuurstof gehalte is 100% bloeddruk iets te hoog en mijn bloed toont een afwijking in de ontstekingscellen.urine heeft wat bloed erin maar is waarschijnlijk een chlamydia infectie maar deze is behandeld. tevens heb ik een goed aardig gezwel op mijn lever…

Op dit moment geen stress situaties meer en eigenlijk al een tijdje geen last meer gehad van hyperventilatie

1 reactie
    Reageren
    Kim

Met deze klachten kunt u het best met uw huisarts bespreken. Rookt u en/of drinkt u (veel) alcohol? Hoe is uw algehele conditie?

Reageren
Reageer op: aanhoudende pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.