- Marco8 januari 2017 om 18:33
Mijn naam is Marco en ben 32 jaar.
Ik heb 2 maanden last van aanhoudende hoofdpijn (achter mijn ogen en rondom mijn slaap).
Nu heb ik ongeveer 3 weken geleden rare tintelingen over mijn gezicht en in mijn mond erbij gekregen het gevoel zit onder mijn huid. Dit heb ik al eens eerder gehad vorig jaar maar dit is vanzelf weggetrokken.Echter heb ik sinds 2 weken dat als ik loop bij iedere stap een gevoel in mijn hoofd krijg dat ik weg ga vallen en daarbij de tintelingen erger worden. Dit is de laatste paar dagen zo hevig geworden dat als ik iets te snel ergens anders naar kijk dit gevoel ook al krijg. 3 dagen geleden zat ik rustig tv te kijken en werd het tintelen en het gevoel van wegvallen steeds heviger en opeens begon mijn zicht steeds slechter te worden bijgaand met hevige pijn. Ik zag op een gegeven moment zo slecht dat ik alleen een klein punt wazig kon zien en al het andere zicht eromheen viel gewoon in het niets.
Mijn ogen zijn al vrij slecht en ik ben brildragend echter was bovenstaande gewoon met bril op. onlangs wel mijn ogen laten testen hier zit geen verschil in met vorig jaar.
De arts geeft aan dat dit alles met stress te maken kan hebben echter heb ik zelf het gevoel dat dit het niet is en er iets anders de oorzaak hiervan is. Zijn er mensen die mij de goede richting in kunnen helpen wat te doen….Alvast bedankt gr Marco
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 januari 2017 om 18:50Stress/spanningen/angst zou dit soort klachten wel kunnen veroorzaken.
Doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren