Zoeken Vraag het forum

aanhoudende hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds een paar maanden heb ik last van aanhoudende hoofdpijn rechtsboven op mijn hoofd die maar niet over gaat. Ik vermoed dat dit is gekomen door een combinatie van te weinig slaap, eten/drinken en een langdurige verkeerde houding. Ik zit vaak onderuit gezakt in bed met mijn telefoon een beetje te surfen op internet en een keer was ik zo geboeid door iets dat ik toen tot laat in de nacht heb zitten lezen. En die dag had ik ook al niet veel gegeten dus de volgende dag stond ik op met een honger gevoel en in eens had ik hele vervelende hoofdpijn rechtsboven op mijn hoofd. Zou dit kunnen door te weinig slaap, eten/drinken en een verkeerde houding. Ik ben al bij twee dokters geweest maar die zeggen dat het waarschijnlijk (spier)spanningshoofdpijn is en het vanzelf over gaat. Maar goed het is dus nog steeds niet over en ik maak me best wel zorgen hierom. Ik slik al paracetamol maar dat helpt niet veel vind ik. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik dan nu het beste doen want ik wil hier zo graag vanaf. Trouwens ik heb hierdoor ook in eens een soms slap, brandend en tintelend gevoel in mijn rechterarm (heel vreemd allemaal) alsof je in de sportschool heel veel getraind hebt zon gevoel of het gevoel alsof je arm slaapt en dan het bloed weer gaat stromen maar dan constant. Graag reacties. Alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Van een keer onderuit zitten en weinig slaap kun je wel wart klachten krijgen maar die houden geen maanden aan tenzij je dagelijks een verkeerde houding hebt. Als je dagelijks meerdere uren achter elkaar met je telefoon bezig bent zou dat wel kunnen. Je houdt dan namelijk je hoofd constant naar voren gebogen. Je nek en schouder spieren kunnen dan inderdaad spanningspijn veroorzaken. Ga naar een fysiotherapeut en laat naar de spieren kijken

Reageren
    Mit

hallo, ik heb sinds een paar weken last van hoofdpijn. Hoofdpijn die elke dag terug komt en aan het eind van de dag het ergste is. Ik ben al de afgelopen 2 maanden vaak bij de dokter geweest ivm klachten aan mn keel (droog, rauw brok in mn keel) nu blijkt dat dat word veroorzaak door terugvloeiend maagzuur …. oké. Net nadat ik die uitslag heb gekregen werd ik geconfronteerd door het volgende…ik kijk raar uit mn ogen. Ik kijk heel vervelend naar bepaalde dingen zoals ondertiteling of gedetaileerde dingen. Ik zie niet dubbel maar het scheeld niet veel lijkt het. Ik ben erg bang voor iets van een kwaadaardig gebeuren in mn hoofd. Mede komt dit doordat ik niet lekker in mn vel zit, ook vertrouw ik het gewoon niet.

De laatste weken ben ik erg vergeetachtig, ik merk dat vooral terug in mn werkzaamheden op werk.

Ik hoop dat iemand mij advies kan geven of gerust kan stellen.

dank

Reageren
    John (moderator)
Reageer op: aanhoudende hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.