- Suley16 oktober 2025 om 11:38
Ik heb de laatste tijd last van een hevige hoofdpijn die in aanvallen komt: soms heel heftig en dan weer minder. De pijn zit vooral aan de rechterkant van mijn hoofd, rond mijn slaap. Het voelt soms als een soort “brain freeze” of drukkende pijn.
Als ik slaap en ik wakker word heb ik weinig last. In de loop van de dag word het steeds erger.
. Mijn oogdruk is rechts 10 en links 7, en ik zie slechter in het donker — ook last van floaters
Ben net een paar weken klaar met een helicobacter kuurDe hoofdpijn is nu minder, maar ik maak me zorgen omdat het steeds terugkomt aan dezelfde kant en soms vrij heftig is. Bloedonderzoek was goed en de dokter adviseert pijnstillers
Vandaag heb ik bijvoorbeeld geen pijn rondom me slaap wel een beknellend gevoel ofzo op de rechterkant van me hoofd. Ik slik 2x per week ijzerpil, maar wil nu even niks meer slikken. Me ferritine was 21 maar is inmiddels 49
1 reactieReageren
Peter (huisarts)
18 oktober 2025 om 12:43Eenzijdige hoofdpijn klinkt als migraine- achtige hoofdpijn. Is er geen neusverstopping/ snotterigheid?
Reageren