- Anoniem3 november 2014 om 13:03
Goeiedag,
Ik heb sinds een paar weken af en toe last van hoofdpijn(voorheen had ik bijna nooit hoofdpijn)
Nu is het sinds een paar dagen best wel erg.
Het is een drukkend gevoel op mijn achterhoofd in combinatie met een soort ‘brainfreeze’ pijn in mijn voorhoofd. Ook trekt het door naar mijn nek. Iemand ervaring hiermee?
Ik wou vanochtend een afspraak maken bij de dokter maar de hele praktijk is deze week helaas op vakantie. Is het noodzakelijk om een andere huisarts op te zoeken?
Mvg,6 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2014 om 15:10Dat is iets dat je toch zelf moet bepalen. als je er erg veel last van hebt, kun je dat natuurlijk doen.
ReagerenAnoniem4 november 2014 om 16:27Beste Tandor,
Reageren
Bedankt voor uw reactie.
Ik ben vandaag naar een huisarts geweest, en vroeg mij of ik wazig zag, slechter hoorde of slikproblemen had.
Ik zei nee.
De dokter heeft nog in mijn oren gekeken.
Hij dacht zelf aan migraine maar ik heb dit nooit eerder gehad. Wel heeft hij me doorverwezen om bloed te laten prikken.
Nu bedenk ik me achteraf dat ik vorige week een dag of 3 ontzettende keelpijn heb gehad.
Kan dit er mee te maken hebben ?John (moderator)
4 november 2014 om 19:38Dat zou kunnen. Het is mogelijk dat je door de keelpijn een bijholteontsteking hebt gekregen. Ik neem aan dat er met het bloedonderzoek ook naar de ontstekingswaarden zal worden gekeken. Even afwachten dus
ReagerenAnoniem6 november 2014 om 13:46Beste Tandor,
Reageren
Ik heb zojuist uitslag gekregen van mijn bloed onderzoek. Deze was verder goed behalve dat mijn HB nogal aan de lage kant was, namelijk 6,8.