Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanchez

Goedendag,

Ik ben een jongen van 16 jaar en zit best tot erg vaak met hoofdpijn. Soms heb ik dagen waar ik wakker word met hoofdpijn en het zowat de hele dag heb. Ook krijg ik heel erg snel hoofdpijn: waardoor komt dit? Ik heb als ik zou moeten schatten denk ik 4-5 dagen per week hoofdpijn, misschien zelfs meer. Ik moet wel vermelden dat ik met mijn linkeroog redelijk wat waziger zie dan met mijn rechteroog (van veraf) en ik draag geen bril. Is er iets tegen te doen? Want het verpest soms hele dagen. Ook heeft mijn moeder migraine, en mijn tante ook, kan dit in verband liggen? Het is vaak een bonkende hoofdpijn, soms aan 1 kant, of een scherpe hoofdpijn in heel mijn hoofd. Ik heb 4 jaar geleden een hersenschudding opgelopen toen ik van een fiets af viel.

Ik ga dinsdag naar Canada en ben erg bang dat ik vanaf de ochtend hoofdpijn zal hebben waardoor heel mijn dag verpest wordt.

Dus, mijn vragen:

– Is dit erg?

• Wat kan ik er concreet tegen doen als ik het heb zodat het snel over gaat?
    • Waarom krijg ik zo vaak en snel hoofdpijn?

Hopelijk worden de vragen snel beantwoord.

Met vriendelijke groeten

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zou best migraine kunnen hebben. Of spanningshoofdpijn. je had alleen veel eerdere een keer naar de huisarts moeten gaan…. Zorg dat je pijnstillers bij je hebt. Of vraag morgen een recept voor een goede pijnstiller aan de huisarts

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.