Aanhoudende milde hoofdpijn

Sinds 2 à 3 weken heb ik last van milde hoofdpijn, op een schaal van 1-10 is het maximaal een 3. Het is een soort drukkende/zeurende en heel soms ook licht stekend hoofdpijn op verschillende plekken. Meestal voel ik de pijn maar op 1 plek tegelijkertijd en wisselt het waar ik pijn heb, meestal rechts maar soms ook links. De pijn voel ik bij de slaap, achter de ogen, bovenkant hoofd, achter de oren en soms voelt het alsof mijn nekpijn uitstraalt naar de onderkant van de schedel. Normaal gesproken heb ik al last van stijve en pijnlijke spieren bij mijn nek en schouders, maar nu is het erger dan normaal. Hierdoor zou ik snel denken dat het spanningshoofdpijn is, alleen wordt dat vaak omschreven als een strakke band om het hoofd, wat ik niet zo ervaar. Verder heb ik het gevoel dat ik soms een klein beetje last heb van mijn evenwicht en heb ik het gevoel alsof ik niet 100% aanwezig ben maar dat ik een beetje aan het dromen ben.

Is dit normaal bij spanningshoofdpijn en wat kan ik hier het beste aan doen?

Reageer

het lijkt inderdaad op spanningshoofdpijn. Ga ermee naar een fysiotherapeut

Reageer
Reageer op: Aanhoudende milde hoofdpijn
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief