Zoeken Vraag het forum

voortdurende hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lizzy

Beste,

Ik ben vandaag opgestaan rond 8u met hoofdpijn , en was ook nog erg moe, waardoor ik twee uur later weer ging slapen. Weer twee uur later werd ik wakker en had ik nog steeds hoofdpijn. Na een paracetamol was het eventjes verminderd, maar dan weer opnieuw. Daarbij voel ik mij ook futloos, en heb ik ook een slap gevoel in mijn rechterarm, hand, vingers en een lichte pijn. Maar nu ben ik niet zeker of het wel te maken heeft met mijn hoofdpijn, want heb vaak spierpijn.

Ik maak me een beetje zorgen omdat ik niet vaak hoofdpijn heb, en al zeker geen drie dagen. Want eerste keer had ik eergisteren hoofdpijn, en gisteren paar hevige pijnaanvallen.

Heeft u advies?

Alvast bedankt!

7 reacties
    Reageren
    lizzy

update: ik krijg een stijve, licht pijnlijke nek, heb ook tramadol genomen omdat niets anders dan paracetamol heb

Reageren
    John (moderator)

Heb je in de zon gezeten?

Reageren
    lizzy

Nee niet echt. Ik weet niet of dit relevant is, maar ik kots vaak mijn eten uit ( elke dag na avondmaal), en heb sinds een paar dagen echt overal spier of gewrichtspijn, meestal in de arm, pols en vingers. Alleen weet ik niet of dit daarmee iets te maken heeft, want heb vorig jaar heel vaak spierpijn gehad. Ik vind het alleen iets apart dat het nu per se in de ledematen is, maar dat terzijde.

Reageren
    John (moderator)

“maar ik kots vaak mijn eten uit ( elke dag na avondmaal): Hoe komt dat dan zo? Is daar een reden voor? Doe je dat bewust?

Reageren
    lizzy

euhm ja ik doe da al een tijdje omdat ik daar een gewoonte van gemaakt heb,  als ik iets teveel gegeten heb ben ik bang dat ik zal aankomen, en ga ik dus overgeven. Maar heb nu een loopband, en ga het overgeven proberen om te zetten in sporten. Btw, heb nu af en toe weer van die hevige hoofdpijn ‘aanvallen’

Reageren
    John (moderator)

Je hebt dus een eetstoornis. Geen wonder dat je dan klachten hebt. Het zal alleen maar erger gaan worden. Im raad je dringend aan om hiermee naar de huisarts te gaan. Je hebt hier professionele hulp bij nodig.

Reageren
    lizzy

Bedankt voor uw antwoord,

Maar ik vind dat toch raar dat ik specifiek pijn heb in de handen, polsen en vingers, en doet steeds meer pijn met soms tintelingen. Daarbij had ik vandaag weer een hevige pijnsteken in het hoofd, waarna ik duizelig en kort beetje misselijk werd.

Reageren
Reageer op: voortdurende hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.