- Anoniem17 december 2014 om 10:24
Goedemorgen,
goedemorgen,
Ik ben 20 jaar en ik heb sinds mij 13e af en aan hoofdpijn.
Als ik dan een paracetamol pak dan is het weg.sinds de laatste 1 á 2 jaar heb ik steeds vaker heftige hoofdpijn.
een half jaar geleden ben ik bij de huisarts en neuroloog geweest en hebben ze aangegeven dat het wel migraine ”kan zijn”symptomen:
Misselijk
extreme hoofdpijn bij elke beweging/hartslag
Moeilijk zien en geuren maken misselijk.
zweten
rood/gezwollen oog aan de kant van de hoofpijnVaak overvalt dit mij in de nacht en word ik wakker met een aanval op volle toeren.
dan pak ik een tablet of 2 á 3 en dan is het na ongeveer 40 minuten creperen weg,
en val ik als een blok in slaap.
De volgende dag ben ik dan niet te harden en is mijn hoofd nogsteeds ”broos” van de nacht ervoor.Alleen sinds ik naar de dokter ben geweest een half jaar geleden gebeurt dit steeds vaker en heb ik er overdag ook bijna continu last van, paracetamol lijkt steeds minder te gaan helpen.
Kan ik hiermee terug naar de huisarts/neuroloog voor andere medicijnen of zijn deze ook vrij verkrijgbaar?
Ik ben namelijk bang dat ik dadelijk een aanval krijg en ik niets meer kan nemen tegen de pijn.1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 december 2014 om 13:19Er zijn verschillende migraine middelen die ook de huisarts je kan voorschrijven. Maar als paracetamol werkt, zal het dat waarschijnlijk ook blijven doen.
Reageren