Home / Overige onderwerpen / ring kwijtgeraakt in het ziekenhuis
Goede avond,
afgelopen nacht ben ik op de spoedeisende hulp terrecht gekomen.
Toen ik op de afdeling radiologie kwam om een foto te laten maken van mn buik is mijn ring afgedaan voor degene die de foto nam.
Die ring heb ik echter niet terug gekregen op dat moment.
Ik was op dat moment ook niet instaat om de ring terug te vragen.
Nu heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze mijn ring nog hadden. En niemand weet van iets van een ring af.
Ik wil heel graag deze ring terug. Omdat ik deze heb gehad van mn ouders voor het behalen van mijn diploma.
Wat kan ik doen??
Ga even terug naar het ziekenhuis en vertel wanneer je de foto hebt laten maken. Er kan dan gekeken worden wie er dienst had op dat tijdstip zodat je de persoon aan wie je de ring hebt gegeven ter verantwoording kunt stellen. Ik ga er vanuit dat je de ring gewoon terug zal krijgen. Indien dit niet het geval is, dien je een klacht in wegens ontvreemding van persoonlijk eigendom, dat een hele kwalijke zaak is als je afhankelijk bent van anderen in geval van kwetsbaarheid door een ziekte of aandoening op dat moment.
Ik had gisterochtend al gebeld. Toen vertelde die man mij dat ik om 23:00 nog een keer terug moest bellen omdat dan de nachtploeg van de vorige nacht aanwezig was.
Ik heb die man die mij naar de radiologie gebracht heeft aan de telefoon.
Hij vertelde dat de ring niet af is gegaan. Terwijl ik zeker weet van wel.
Als de ring aan je vinger heeft gezeten, staat de ring ook op de foto. Logisch toch? Of was er sprake van zwelling van een vinger en dientengevolge een beknelling, was dat de reden?
nee dat niet. Want de foto is van mijn buik gemaakt.
Dus daar staan geen handen op.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!