- anoniem (24)29 juli 2023 om 19:57
Sinds april heb ik de volgende klachten;
psoriasis aanval (regelmatig)
kramp in borst rechts en links (regelmatig)
kramp onderrug (regelmatig)
kramp schouderbladen (regelmatig
Burning skin (eenmalig gehad)
Armen jeuken, binnenkant (soms)
Bovenbenen jeuken (regelmatig)
Vermoeidheid soms, gaat weg na dingen doen (zwemmen bijv) (regelmatig)
Vermoeide ogen (regelmatig laatste periode)
soms licht tinteling arm of voet (heel soms)
kriebelhoest in de avond (soms)
Oorsuizen (soms)
Obstipatie, en last van darmen (soms)
droge mond (soms)
Opgeblazen buik (soms)
druk op me hoofd & hoofdpijn (alsof er een band om hoofd zit) (laatste periode soms)
misselijk & soms maagzuurHet zijn er een hele hoop, vanaf 03/08 heb ik weer hulp van een psycholoog. Denken jullie te weten of dit door stress/angst komt, of toch iets ernstigs. Ik ben soms erg bang voor ziektes of aandoeningen.
7 reactiesReagerenanoniem29 juli 2023 om 19:59dit is wel sinds ik eind april een reeks paniekaanvallen had, en een jaar werk heb gehad wat ik vreselijk vond. Ik ben daar nu wel al weg sinds Juni, paniekaanvallen zijn weggegaan, alle andere klachten niet.
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2023 om 20:03Het lijken toch vooral stress/angst gerelateerde klachten
Reagerenanoniem3 augustus 2023 om 21:05hi John, goedenavond.
Ik heb nu ook een soort vage hoofdpijn al 3/4 dagen. Met een soort druk op mijn neusbrug, alsof er een band om mijn hoofd strak zit aangetrokken, ook wat duizelig. Het maakt me toch erg angstig, kan dit nog steeds met angst/stress te maken hebben?
Groet!
ReagerenA3 augustus 2023 om 22:00Hi!
Dat lijkt heel erg op spanningshoofdpijn, ik heb zelf ook hypochondrie en heb het regelmatig ook. Ook je klachten die je eerder aangaf, ga naar je huisarts om de juiste hulp te krijgen😊.
Sterkte
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2023 om 22:40Ja dat kan zeker
Reagerenanoniem9 augustus 2023 om 20:02hi john, ben ik weer.
Ik had net ook ineens een soort hartkloppingen met 3x een enge stekende pijn. Kan ook dit met de stress/angst te maken hebben? Heb vanmorgen ook intensief gesport en tijdens het sporten heb ik er geen last van?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2023 om 20:13Dat kan zeker. Het intensief sporten kan ook nog wat problemen geven met spieren
Reageren