koortslip of niet?

Hoi ik had een vraag,
    omdat ik zelf niet helemaal goed weet of ik een koortslip had of gwn een wondje of iets dacht ik ii beschrijf het even hier, kijken of iemand mij kan vertellen of het een koortslip was.
    Had dit weekend een feestje waarbij we met een groepje wat drinken uit dezelfde fles hadden gedeeld, gevraagd of er iemand een koortslip had en iedereen zei nee. Alleen gelijk die dag daarna al merkte ik een beeyje een branderig gevoel op pp mn lip, geen tintelend gevoel gewoon een beeyje een gevoel als dat je hebt als je lippen droog zijn. Die dag daarna zag ik nogsteeds niks, maar had aan mn lip gekrabt, die dag daarna zag ik een rood plekje op mijn lip geen blaasjes of iets in die richting, het deed geen pijn en brandde eigenlijk ook niet ofzo. Het was gewoon een rood plekje, alsof er een stukje vel van mijn lip af was wat misschien wel kan door het krabben. Ik heb er tea tree oil op gedaan en die dag daarna was her al aan het helen dus er kwam weer vel op en n korstje, nu is het weer een dag verder en is het vrijwel bijna geheeld.
    Was dit een koortslip of niet??

Reageer

Een koortslip geneest zo snel niet

Reageer
Reageer op: koortslip of niet?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief