Zoeken Vraag het forum

Vragen stress klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robert

Hallo ik ben Robert 16 jaar.

Vanochtend rond 11 uur werd ik wakker en toen zij mama dat we een gas lek hadden of iets dus toen was ik bang en beetje stress en drukmaken dat er echt iets was, maar het was dan toch nieks. Maar ik heb dan hoofdpijn gekregen en misselijk. Maar nu ben ik rustig op me bed en nu heb ik weer beetje misselijk en duizelig als ik beweeg of stap ben ik ook heel erg duizelig maar ik heb ook hele tijd een raar gevoel in me borst. Mijn hart slaat over heel veel en ik krijg een onregelmatige hartsalg. Ik voel me nogal raar en ik maak me zorgen om mijn hart nu omdat het zo angstig voeld die hartoverslagen na elkaar en een onregelmatige hartsalg ik voel me ook niet lekker heel duizelig en beetje misselijk en me hoofd lichtjes pijn, wat zou dit kunen zijn. En ik maak me zorgen om en ben beetje bang nu eigenlijk. Is dit gevaarlijk dat je hart zo erg overslaat en heel onregelmatig gaat? En heel erg duizelig en als je beweegt gaat je hart nog meer overslaan.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet gevaarlijk. dat is van de angst en de stress

Reageren
    Robert

Kan dat zo laat uitkomen deze klachten van 11 uur en dat ze nu pas uitkomen want ik doe nieks ik lig rustig en kijk een film en en opeens begint alles ? En dankjewel.

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan

Reageren
Reageer op: Vragen stress klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.