Bijwerkingen na Pfizer vaccin

  • #61

    Hoi Anoniem, Ik heb in juni al mijn vaccinaties gehad maar ben echt nog ongekend moe. Ik kom tot niets meer, 10 minuten fietsen naar werk valt mij al zwaar. Ik baal zo ontzettend en heb zo'n spijt dat ik in principe tegen mijn wil, heb laten vaccineren. Maar je moet gewoon, anders kun je geen stap meer zetten (restaurants, vakantie) 🙁

    Reageer
    #62

    Hoi Ikke,

    Ik sluit me bij je aan, ik voel me al 2 maanden futloos, begonnen na de 2e vaccinatie met Pfizer. Wat hebben ze ons in godsnaam ingespoten ?

    Reageer
    #63

    Ik ook al meer dan 2 maand last van hoofdpijn en duizeligheid, gisteren bij de HA geweest en ze kon niks raars vinden. Volgens de HA heeft ze wel meer patiënten gehad die al lang last hebben van soortgelijke symptomen na vaccinatie. De HA verwacht wel dat het weer overgaat, maar ze kon niet zeggen hoe lang het gaat duren.

    Reageer
    #64

    Dit heb ik ook,nog steeds uitputtend moe.Na mijn eerste vaccin begon het te beteren,maar sinds mijn tweede vaccin is het een echte ramp.Zeer slopend is dit.Ik ben al blij dat de spierpijn toch al beter is nu.Sterkte aan iedereen.

    Reageer
    #65

    Ik vrees dat onze symptomen pas zullen verdwijnen als de kracht van het vaccin in ons lichaam afneemt.na maanden dus...dit betekent natuurlijk ook dat op dat moment de bescherming tegen covid afgezwakt is.tijd voor een nieuw vaccin dus...moeten we ons vanaf nu door het leven slepen om niet te sterven aan covid?zeer moeilijk dilemma lijkt mij...

    Reageer
    #66

    Hoi Rubo, ja dat denk ik ook. Ik ben nu ongeveer 10 weken verder en me symptomen zijn iets milder geworden.

    Reageer
    #67

    Mijn moeder heeft herkenbare symptomen die jullie omschrijven, en ook in mijn omgeving hoor ik dit.
    Ik hoor ook de wisselende reacties van huisartsen en medici. Het zal feitelijk waarschijnlijk nooit aan het vaccin liggen, dus al die mensen blijven achter met allerlei klachten, waar weinigen nog weet van hebben. Het zal je maar overkomen is zeker gegrond na vaccinatie. De kleinere kans doet er ook toe. Het beste voor iedereen!

    Reageer
    #68

    Ik heb sinds de vacinatie pfizer last van benauwdheid tijdens het hardlopen .
    Voorheen negens last van ,liep zo 10km.
    Nu met moeite 5 a 6 km.

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #69

    Veel van de beschreven klachten hier hoor ik ook in mijn omgeving. Zelf heb ik nu één vaccinatie gehad en vanwege de bijwerkingen de tweede uitgesteld. De vaccinatie was in juni. Ik heb ms en dit was 10 jaar zeer stabiel, geen bezoek aan de neuroloog nodig geweest in al die tijd en kon alles doen. Na een halve dag en in de dagen na de vaccinatie begon krachtverlies op te treden, spasmen en zenuwpijn. Dit nam naarmate de week vorderde toe. Daarbij ook een oogontsteking en behoorlijk hartkloppingen waar ik 's nachts wakker van werd. "Als ik dit van tevoren had geweten was ik er niet aan begonnen" dacht ik regelmatig. Inmiddels, nu een paar maanden verder, is het wat rustiger, maar de nieuwe symptomen zijn nog best hinderlijk bij de dagelijkse activiteiten. Ik vraag me dan ook af of bij een tweede dosis bijvoorbeeld een stapeleffect op zou kunnen treden. Ik kan online nergens vinden hoeveel je beschermd bent met één dosis. Wat nu daadwerkelijk het risico is. Voor nu denk ik, voorzichtig zijn en geen nieuwe prik. Ik ben benieuwd of dit bij meer mensen speelt. Online kan ik hier niets over terugvinden.

    Reageer
    #70

    Hi,

    Voor de inenting menstrueerde ik nog maandelijks. Na mn 2e inenting in juni heb ik nog 1 x bijna 2 weken gemenstrueerd, en sindsdien niet meer. Wel heb ik (volgens mij atypische) opvliegers, een paar x per dag vooral mn rug, alsof ik de stoelverwarming aanzet. Best raar.. een vriendin van mij heeft vergelijkbare ‘Opvliegers’ niet te vergelijken met eerdere opvliegers. We zijn beiden begin 50, en worden niet serieus genomen heeft niets met het vaccin te maken, gewoon de leeftijd.. Irritant!

    Reageer
    #71

    Nu ik verder nog zo op dit forum lees, begin ik me meer dingen af te vragen.. sinds mn 2e prik heb ik last van ontstoken ogen. Bij de 1e prik werd er met grote letters ‘borstkanker rechter borst links prikken!’ op mn formulier gezet (zonder toelichting), bij de 2e prik werd ik apart genomen door een arts die mij vertelde dat dat te maken had met het litteken in mn oksel waar de poortwachtersklier weggehaald is..

    ben eigenlijk juist pro vaccineren, en niet wantrouwend ingesteld, maar zou toch wel eens meer duidelijkheid willen krijgen!

    Reageer
    #72

    Deze week al weer 10 weken geleden sinds ik mijn eerste vaccinatie met Pfizer heb gehad. Veel symptomen zijn sterk verminderd of zelfs verdwenen, momenteel alleen nog veel last van m'n ogen en krijg last van hoofdpijn bij inspanning/concentreren en drukte.

    Zou ook graag meer duidelijk willen hebben, maar ben bang dat het er voorlopig niet in zit. Heb online veel research gedaan en een hele grote groep mensen heeft last van verschillende symptomen sinds hun vaccinatie, gemiddelde hersteltijd zit tussen de 3 en 6 maanden wat ik heb gelezen. Voor mijn geen 2e prik tot dit erkend wordt en er remedie beschikbaar is!

    Reageer
    #73

    Dat klinkt niet echt normaal.... Dat dan elk half jaar

    Reageer
    #74

    Niemand weet precies wat er in zit. Laat je ook niet bang maken voor alle extreme verhalen. Ikzelf ben niet gevaccineerd en was er al vrij snel achter hoe er werd gelogen op alle fronten. Wat ik regelmatig terug heb gehoord is dat er veel grafeen in zou zitten. Je lichaam kan dit ontgiften en je kunt zoeken op voeding die dit ondersteund. Ons lichaam is heel sterk vergeet dat niet. Hoop dat het goed met je gaat nu. Het allerbeste

    Reageer
    #75

    Steeds meer vrouwen die hiermee te maken hebben. Ook jonge vrouwen die in de overgang raken, na vaccinatie. Maar keer op keer te horen krijgen dat het er niet van kan komen. Wel heel opvallend!!  Erkenning is ver te zoeken.....

     

    Reageer
Reageer op: Bijwerkingen na Pfizer vaccin
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief